پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت که در صورت آمدن شفق و یا حتی در صورت ماندن رویانیان در پرسپولیس نخواهد ماند.

بهروز منتقمی در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های لیگ دوازدهم در مورد مطرح شدن نام ناصر شفق به عنوان جایگزین رویانیان  و اینکه در صورت آمدن او در پرسپولیس خواهد ماند،گفت: شفق از عزیزان ماست و اقدامات خوبی هم انجام داده است. در صورت مدیرعامل شدن او نیازی به این نیست که من موافق بودن یا نبودنم در پرسپولیس باشم زیرا هیئت مدیره در این رابطه تصمیم می‌گیرد.

وی اضافه کرد: اگر شفق مدیرعامل شد آن زمان نظرم را می‌دهم که آیا در پرسپولیس می‌مانم یا خیر. مسلما هم در پرسپولیس نخواهم ماند نه به خاطر اینکه شفق خواهد آمد بلکه ماموریتی دارم که پایان ماه به پایان خواهد رسید.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در صورت ماندن رویانیان هم از این تیم خواهد رفت، گفت: ماموریت من در پایان ماه به اتمام خواهد رسید.

عده‌ای معتقدند که منتقمی با این شرط به پرسپولیس آمد که پس از رویانیان مدیرعامل این تیم شود و چون این اتفاق نیفتاده است او ناراحت است. وی در این رابطه گفت: وقتی قرار شد به پرسپولیس بیایم کسی با من درباره مدیرعامل حرفی نزد. آمدم به باشگاه و رویانیان کمک کنم و 6 ماه ماموریت داشتم و آن هم در حال تمام شدن است.

منتقمی درباره اینکه آیا تغییر قائم‌مقام‌های پرسپولیس پس از 6 ماه باعث بی‌ثباتی در این تیم نمی‌شود، گفت: ماموریت من 6 ماهه بود و پس از این مدت رویانیان باید مرا ارزیابی کند و بگوید باید کار را ادامه بدهم یا خیر.

وی افزود: هنوز در مورد این موضوع با رویانیان حرف نزدم.

 

بهروز منتقمی در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر تغییر مدیر عامل در باشگاه پرسپولیس می‌شود، گفت: این صحبت‌ها تنها گمانه‌زنی است. پرسپولیس تنها یک مدیر عامل دارد و آن هم رویانیان است، اگر دوستان دیگر آمدند تغییرات صورت خواهد گرفت.

وی درباره صحبت‌های رویانیان مبنی بر اینکه احتمال ماندنش در پرسپولیس را صفر درصد اعلام کرده بود، گفت: رویانیان نظرش را اعلام کرده است اما پرسپولیس فعلا یک مدیرعامل بیشتر ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)