پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: هلال احمر هم مثل پرسپولیس سرخ است. خوشحالیم از اینکه هلال احمر امکانات خودش را در اختیار مدارس فوتبال پرسپولیس در گرگان قرار داده است.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، بهروز منتقمی پس از بازدید از مدارس فوتبال پرسپولیس در گرگان گفت: در پی تداوم سفرهای استانی که از سوی معاونت ورزشی باشگاه برنامه‌ریزی شده بود، با حضور معاونت ورزشی باشگاه و رئیس آکادمی همچنین بهنام ابوالقاسم‌پور مدیر استعدادیابی آکادمی و مرتضی فنونی‌زاده و رحیم یوسفی از مربیان تیم‌های پایه پرسپولیس به استان گلستان رفتیم و از مدارس فوتبال، نوع تمرینات، نحوه آموزش مربیان، کار خود مربیان، ساماندهی مدارس فوتبال در استان، فروشگاه و امکانات  آنها بازدید به عمل آمد.

وی افزود: تعداد 11 مدرسه فوتبال در استان گلستان تشکیل شده است. گروه اعزامی، از تشکیل نمایندگی، وضعیت کار نمایندگی‌، برنامه اقتصادی و فروشگاه‌های پرسپولیس که دایر شده و برنامه آتی آنها گزارشاتی تهیه گردید. هدف این گروه، همفکری، همکاری، کمک و نقش حمایتی باشگاه بود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: از دقایق اولیه ورود گروه اعزامی به استان گلستان، با استقبال هواداران، نمایندگی‌ها و مدیران مدارس فوتبال مواجه شدیم. پس از استقبالی که از سوی این عزیزان از تیم کاری باشگاه به عمل آمد، به مزار شهدا رفتیم و بعد از قرائت فاتحه بر روح مطهر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی، دقایق کوتاهی هم با استاندار جدید که در آنجا حضور داشتند به گفتگو پرداختیم و ایشان با استقبال از گروه اعزامی به ما خوشامد گفتند و اعلام حمایت نمودند. پس از ترک مزار شهدا، برنامه‌های نمایندگی و مدارس فوتبال را مورد بازدید قرار دادیم.

بهروز منتقمی در ادامه گفت: در جشنی که تحت عنوان «جشن سرخ» برای اختتامیه کلاس‌های تابستانی برگزار شد، حضور یافته و با خانواده‌ها صحبت و گفتگو کردیم و دیدگاه‌ها و نظرات افراد مختلف‌، هواداران و اولیاء را شنیدیم. در این مراسم مراتب تقدیر و تشکر و خسته نباشید به همه دست‌اندرکارانی که در جهت توسعه فوتبال پرسپولیس و خانواده‌های آنها تلاش کردند اعلام کردیم و پیام سردار محمد رویانیان به این عزیزان ابلاغ شد. همچنین در این برنامه از فوتبال آموزان و اولیاء آنها تقدیر و تشکر بعمل آمد و از نونهالان، نوجوانان و جوانان برتر نیز تجلیل شد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: همچنین جلساتی با اسپانسرها و حامیان مالی برگزار کردیم. پیشنهادهای مختلفی از برخی از افراد بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی ارائه شد که در نهایت خوب و مطلوب بود. بعضی‌ها حاضر به سرمایه‌گذاری با برند پرسپولیس شدند و با تولید کنندگان وسایل ورزشی نیز جلساتی داشتیم. حضور برخی از بنگاه‌های اقتصادی نیز برای ما بسیار جالب توجه بود. این نشست‌ها برای ما هم خوشحال کننده بود که در راستای اقداماتی که سردار رویانیان در بخش فعالیت‌های اقتصادی کرده، در حال به ثمر نشستن است. این اطلاع و آگاهی‌ها به مردم و آنهایی که کار اقتصادی می‌کنند رسیده و ما در استان گلستان، شهر گرگان با استقبال روبرو شدیم و مذاکرات بعدی ما با این عزیزان موکول به جلسات بعدی در تهران شد.

منتقمی در ادامه افزود: همچنین نشستی با رئیس و مدیر عامل سازمان هلال احمر داشتیم. در این نشست، گروهی که به استان گلستان رفتیم عضو افتخاری سازمان هلال احمر شدیم. آنها هم مثل ما سرخ هستند. مدیران هلال احمر اعلام همه گونه همکاری را با باشگاه پرسپولیس بویژه با نماینده ما در استان اعلام کردند و همچنین امکانات خودشان را هم در اختیار نماینده برنامه‌های آموزشی مدارس فوتبال قرار دادند و یک زمین فوتبال چمن مصنوعی خودشان را هم به این مدارس واگذار کردند تا بتوانند برنامه‌های آموزشی، مسابقات و تمرینات خودشان را در این زمین برگزار کنند.

قائم مقام باشگاه باشگاه پرسپولیس همچنین در خصوص ملاقات با مسوولان استان و مدیر کل وزارت ورزش استان گفت: این عزیزان حمایت و آمادگی خودشان را در اجرای برنامه‌های باشگاه اعلام کردند. آینده و افق روشنی را برای توسعه فوتبال به ویژه فعالیت‌های باشگاه پرسپولیس در استان گلستان پیش‌بینی می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)