پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس از استقبال هواداران این تیم از فروش اینترنتی بلیت‌های دیدار ستارگان پرسپولیس و میلان خبر داد.

بهروز منتقمی اظهار داشت: استقبال هواداران از فروش اینترنتی بلیت دیدار ستارگان پرسپولیس و ستارگان میلان بسیار خوب بوده است.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته 2 هزار قطعه بلیت به صورت اینترنتی فروخته شده و این در حالی است که برای سایر مسابقات فوتبال کشور در طول یک هفته، یک سوم این مقدار هم به صورت اینترنتی فروخته نمی‌شود.

 

 وی با بیان اینکه قیمت بلیت این بازی، همان قیمت بلیت مسابقات پرسپولیس در لیگ برتر بوده و افزایشی نداشته است، افزود: فروش بلیت‌های اینترنتی در 24 ساعت گذشته، بسیار غافلگیر کننده بود و این نشان دهنده استقبال بسیار خوب از این بازی است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: علاوه بر این، بلیت مسابقه مذکور در شهرستان‌ها و از طریق نمایندگی‌ها، مدارس فوتبال و فروشگاه‌های باشگاه در اختیار هواداران قرار می‌گیرد، ضمن این که تاکنون برخی از ارگان‌ها هم خواهان دریافت بلیت این بازی بوده‌اند.

 

 قائم مقام باشگاه پرسپولیس همچنین یادآور شد: بسیار از ارگان‌ها، نهادها و هواداران پرسپولیس در تهران و شهرستان‌ها خواستار دریافت بلیت به شکل گروهی شد‌ه‌اند که ما در این خصوص سازماندهی خاصی خواهیم کرد. البته استقبال مردم و نهادها را به فال نیک گرفته و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، قرار است بلیت‌های این بازی از طریق 50 دفتر نمایندگی و 70 مدرسه فوتبال پرسپولیس در سراسر کشور به هواداران عرضه شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد مدارس فوتبال در طول 2 هفته گذشته افزایش یافته و مجوزهایی صادر شده که آن را جداگانه اعلام خواهد کرد، یادآور شد: متعاقبا اعلام می‌کنیم نمایندگان و مسئولان باشگاه پرسپولیس در چه روزهایی می‌توانند با مراجعه به باشگاه بلیت‌ها را با پرداخت وجه در نظر گرفته شده، دریافت کنند. همچنین به نهادها و ارگان‌ها، بلیت بصورت گروهی و آن هم طبق ضوابطی خاص عرضه می‌شود و به دارندگان کارت‌های هواداری هم بلیت این بازی با تخفیف عرضه می‌شود.

منتقمی همچنین گفت: دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان دیداری ملی و بین‌المللی است و دیدار است خاطره‌ انگیز؛ زیرا هم ستارگان میلان در آن حضور دارند، هم پیشکسوتان و ستارگان پرسپولیس و هم بازی خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا از فوتبال محسوب می‌شود، به همین دلیل مطمئن هستیم هواداران در این بازی سنگ تمام خواهند گذاشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)