پرسپولیس نیوز :  قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: تیم فوتبال امید پرسپولیس می بایست آینده و امید پرسپولیس باشد و ما برتری مقابل استقلال را به سرمربی و بازیکنان تیم تبریک می گوییم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس یکی از مهمانان ویژه دیدار دو تیم امید پرسپولیس و استقلال بود و بین دو نیمه با حضور در رختکن تیم امید پرسپولیس زمینه ساز افزایش روحیه سرخپوشان شد تا پرسپولیس در نیمه دوم با دو گل حریف سنتی خود را مغلوب کند.

منتقمی پس از برتری سرخپوشان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: تیم امید پرسپولیس شایسته برد بود و به جرات می توانم بگویم که بچه ها می توانستند با گل های بیشتری استقلال را شکست دهند. ما در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و من به آنها گفتم که شما یک مربی اخلاق مدار و  توانمند را در اختیار دارید و در نیمه اول می توانستید به راحتی حداقل دو بار دروازه حریف را باز کنید اما احساس می کنم حساسیت بازی و انتظارات موجب شده تا در زدن ضربات آخر دچار مشکلاتی شوید. شما راحت بازی تان را انجام دهید و فقط برای سربلندی خودتان و مربی تان بازی کنید و البته بروید و با برتری دل هواداران تان را شاد کنید.

منتقمی درباره حضور در ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: تماشای دربی امیدها چند حسن دیگر هم داشت. آن جا از نزدیک با خانواده بازیکنان صحبت کردیم و در جریان برخی مشکلات قرار گرفتیم. همچنین بسیاری از مربیان تیم های پایه پرسپولیس تماشاگر این مسابقه بودند و فرصتی دست داد تا از نزدیک با آنها نیز گفتگو کرده و برخی مشکلات را شناسایی و پیگیری نماییم.

ما با برگزاری جلسات مستمر و منظم در باشگاه و با حضور مسئولان آکادمی ، معاونت ها و مدیران باشگاه مشکلات تیم های پایه و آکادمی را شناسایی کرده و برای حل و فصل آنها گام های خوبی برداشته ایم. خوشبختانه حمایت آقای رویانیان از تصمیماتی که در جلسات آکادمی و شورای معاونین گرفته می شود موجب شده تا ما بتوانیم بسیاری از نارسایی ها و کمبودها را در همین مدت برطرف نماییم. ما برای تجهیز خوابگاه و حضور مستمر اورژانش در تمرینات و مسابقات ، در نظر گرفتن پزشک برای تیم های پایه ، امکانات تمرینی ، رفع برخی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری اقدامات خوبی در طی دو ماه اخیر انجام داده ایم و حالا نیز قصد داریم با توجه به دوری مسافت ورزشگاه امام رضا(ع) زمین تمرینی در داخل شهر نیز برای تیم های پایه در نظر بگیریم و بنده تصور می کنم جلسات منظم و مستمری که در باشگاه داشته ایم اثرگذاری و خروجی های خوبی داشته و ما برای آکادمی و تیم های پایه برنامه های مفصل دیگری نیز در نظر داریم و آنها را پیگیری می کنیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس با استفاده از پتانسبل هواداران خود نزدیک به 100 مدرسه فوتبال در سراسر کشور ایجاد کرده و ما علاوه بر 5 تیم پایه در تهران 4 تیم پایه در قائم شهر ، 3 تیم پایه در قزوین و 4 تیم پایه در ارومیه داریم که در لیگ های استانی فعالیت می کنند و بیش از 15 هزار فوتبال آموز در مدارس فوتبال پرسپولیس تحت آموزش هستند و تصور می کنم کمتر باشگاهی حتی در جهان از این ویژگی برخوردار باشد. ما برای آکادمی ها و مدارس فوتبال پرسپولیس در سراسر کشور نه تنها هزینه نکردیم بلکه با استفاده پتانسیل و علاقه مندی هواداران توانستیم مدارس فوتبال استاندارد و بسیار کارآمدی داشته باشیم و بنده شخصا با حضور در چند استان از جمله اصفهان و گلستان از نزدیک این مدارس را زیر نظر گرفته و برنامه های مفصل برای آنها داریم که از آن جمله می توان به برگزاری همایش دو روزه در اصفهان برای یکسان سازی برنامه ها و همچنین برگزاری مسابقات مدارس فوتبال پرسپولیس در تهران به طور متمرکز اشاره کرد. درباره مدارس فوتبال پرسپولیس در سراسر کشور اتفاقات خوب دیگری نیز رخ داده که به زودی اعلام خواهیم کرد.

بهروز منتقمی قبل از شروع دربی امیدها پاداشی را برای بردهای قبلی در اختیار سرمربی تیم امید پرسپولیس قرار داد و پس از برتری سرخپوشان نیز قول داد که باشگاه پاداشی را برای پیروزی در دربی برای اعضای تیم در نظر بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)