پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم تغییرات در باشگاه پرسپولیس ادامه داشته باشد!

بهروز منتقمی  در خصوص تغییرات در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در روزهای بعدی مشخص می‌شود که چه اتفاقاتی در پرسپولیس رخ خواهد داد اما الان برنامه ما این است که پرسپولیس را برای بازی روز یکشنبه آماده کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم اما به هر حال تغییرات در باشگاه طبیعی است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در فاصله دو روز مانده به دربی تغییرات در هیأت مدیره طبیعی بوده، ادامه داد: مدیریت این مسئله با من نیست و نمی‌توانم درباره آن قضاوت کنم اما به نظرم اگر این اتفاق بعد از دربی می‌افتاد بهتر بود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تغییرات در باشگاه پرسپولیس در حیطه اختیارات مجمع است و آنها تشخیص می‌دهند که چه فردی در هیأت مدیره باشد و چه کسی نباشد و طبیعتا انتخاب مدیر عامل هم بستگی به نظرات اعضای جدید دارد.

منتقمی در پاسخ به این سؤال که آیا تغییرات در پرسپولیس ادامه‌دار است یا نه، گفت:‌امیدوارم تغییرات در پرسپولیس ادامه داشته باشد!

وی در پایان درباره شانس مدیرعامل شدنش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: هنوز چیزی قابل پیش‌بینی نیست اما باحضور اعضای جدید و تفکر جدیدی که به باشگاه حاکم می‌شود وقوع هر اتفاقی قابل پیش‌بینی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)