پرسپولیس نیوز : قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اتفاقات گذشته و نگرانی‌های به وجود آمده ما فقط می‌خواهیم جهانبازی در بازی با داماش عدالت را رعایت کند.

بهروز منتقمی ابتدا درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس و ناراحتی بازیکنان از بدقولی‌ها گفت: من و سایر مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌دانیم که چقدر بازیکنان و علی دایی تحت فشار هستند و با از خود گذشتگی و فقط برای شادی دل هواداران یک دل شده‌اند تا در سه بازی آینده به موفقیت برسند.

وی  افزود: به نوبه خودم از صبر و بردباری بازیکنان پرسپولیس و دایی صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم که در ادامه راه این تیم به موفقیت‌های خود برسد. البته پس از این که متوجه شدیم برخی مشکلات روز گذشته به وجود آمده از امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس امورات را زیر نظر گرفتیم تا ذره‌ای از باری که روی دوش دایی و بازیکنان است کم شود.

منتقمی در مورد نگرانی هواداران پرسپولیس بابت قضاوت جهانبازی در بازی فردا گفت: ما همواره به داوران زحمتکش احترام می‌گذاریم اما با توجه به بازی‌های قبلی پرسپولیس و سوت‌های اشتباهی که بر علیه پرسپولیس زده شده و مستندات نیز آن را ثابت کرده دوست داریم در بازی فردا عدالت رعایت شود. امیدواریم تیمی برنده شود که لیاقتش را دارد. به پرسپولیس امیدواریم چون این کادر و بازیکنان بدون چشم‌داشتی کار می کنند و هیچ طور نمی‌شود زحمات آنها را جبران کرد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره کمک دو میلیاردی وزارت ورزش گفت: امروز پیگیری‌های لازم را از طریق فدراسیون و حتی سازمان لیگ انجام داده‌ایم و انشاالله فردا با امضای کفاشیان پول را خواهیم گرفت و در اختیار بازیکنان و کادر فنی قرار می‌دهیم. مشکلی بابت این موضوع وجود ندارد.

منتقمی در پایان یادآور شد: سه بازی بسیار حساس داریم و انشاالله دل هوادارانمان را شاد خواهیم کرد. می دانیم که هیچ فشاری نباید روی بازیکنان و کادر باشد چون آنها با آرامش باید کار خود را دنبال کنند. قطعا با داشتن مربی با دانشی مثل دایی خیال ما بابت همه چیز راحت است. ما فردا هم مثل امروز پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم تا مبلغی در این ایام عید به بازیکنان برسد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)