پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگا پرسپولیس در خصوص دیدار دوستانه با هامبورگ گفت: تیم فوتبال هامبورگ درخواست هایی داشت که ما آنها را بررسی می کنیم و هنوز بازی با این تیم منتقی نشده است.

بهروز منتقمی اظهار داشت: ما تلاش کنیم تا نقاط مشترک باشگاه را برای ترتیب دادن یک دیدار دوستانه فراهم بیاوریم. باشگاه هامبورگ هم یک سری درخواست های داشته است که ما هم درصدد رفع موانع موجود هستیم و باید بگویم که هنوز بازی با هامبورگ منتفی نشده است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس افزود: مهدوی کیا هم گفته که حاضر نیستم باشگاه به خاطر من متحمل ضرر نشود اما ما سعی داریم این دیدار را هر چه سریعتر برگزار کنیم امیدواریم این موضوع زودتر حل شود.

منتقمی تصریح کرد: ما در حال هماهنگی های لازم برای بازی دوستانه با ستاره های میلان در تهران هستیم و یکی از برنامه های باشگاه پرسپولیس برگزاری دیدارهای تدارکاتی با باشگاه های مطرح دنیا است. من فکر می کنم برگزاری چنین دیدارهایی هم به نفع فوتبال کشور است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما باید اظهارنظرهای جامعه داوری را در نظر بگیریم باید قضاوت های داوران ارزیابی شود چرا که سرنوشت تیم ها با اشتباهات آنها رقم می خورد ما به نحوه داوری معترض بوده و منتظر  تصمیمات فدراسیون فوتبال هستیم تا موضوع هر چه زودتر پیگیری شود.

وی در خصوص حمله چند موتورسوار منتسب به هواداران پرسپولیس به قهرمانی اذعان داشت: اصلاً چنین چیزی پیش نیامده است و من این قضیه را رد شده می دانم با این حال معتقدیم باید با قهرمانی به عنوان یک شخصیت محترم برخورد مناسبی صورت بگیرد و اگر به داوری وی انتقادی هم داریم باید حریم شخصی وی را محترم بدانیم و برخورد شایسته ای با او داشته باشیم.

منتقمی ادامه داد: با شناختی که  از مسئولان باشگاه سپاهان دارم می دانم که آنها اگر اعتراضی هم داشته باشند از طریق مراجع قانونی و فدراسیون فوتبال پیگیری می کنند که در صورت لزوم ما هم برای پاسخگویی حاضر هستیم.

وی در خصوص جلسه اش با کفاشیان و تاج تأکید کرد: در نشستی که با رئیس فدراسیون و تاج داشتیم مسائل اخیر فوتبال و باشگاه پرسپولیس را مطرح کردیم. مسائلی از قبیل کمک و موضوع درآمد زایی،‌ تبلیغات محلی و اعتراضمان نسبت به بازی با سپاهان و مسئله داوری مطرح شد.
نشستمان با تاج را هم بسیار خوب ارزیابی می کنم و وی هم همراهی اش را با این باشگاه اعلام کرده است اما به هر حال یک سری قواعد و آیین نامه ها باید تغییر پیدا کند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: فکر می کنم باید باشگاه ها بلیت را خودشان بفروشند و به نحوی برای خود درآمد زایی کنند. یک باشگاه فوتبالی نباید مثل یک هنر مندی باشد که ابتدا هنری را خلق می کند سپس برای نمایش آثارش مکانی را در نظر بگیرد و بخواهد اجاره بهای آن را هم پرداخت کند، سازمان لیگ هم به این نتیجه رسیده  است که باید کمک های بیشتری به باشگاه شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)