پرسپولیس نیوز : قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: امروز برای تفاهم بر سر مسائل مالی و مشکلاتی که وجود دارد در جلسه حاضر شدیم.

بهروز منتقمی در مورد حضورش در جلسه بررسی وضعیت تیم‌های بدهکار گفت:‌ امروز آمدیم ببینیم وضعیت بدهی باشگاه به چه شکلی است و بر سر این موضوع تعامل کنیم تا این مسئله حل شود.

وی در مورد اینکه فتح‌الله‌زاده اعلام کرده پرسپولیسی‌ها بنز و پورشه می‌دهند و این مسئله اختلافاتی را به وجود آورده عنوان کرد: از این مسائل اطلاعی ندارم و در جریان آن نیستم. دوست ندارم وارد این موضوعات شوم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه خسرو ابراهیمی اعلام کرده پرسپولیس برای پیام صادقیان باید حق رشد بدهد، عنوان کرد: در نشستی که داشتیم در مورد صادقیان و حدادی‌فر تفاهم کردیم. اگر مبحث جدیدی وجود داشته باشد باید در جلسه‌ای به بررسی آن بپردازیم. ما مشکلی نداریم و با سایر باشگاه‌ها تعامل می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا بحث تعلیق پرسپولیس که دارای بدهی است رفع می‌شود، خاطرنشان کرد: به همین خاطر امروز اینجا حاضر شدیم و می‌خواهیم تعامل کنیم. همه دوست داریم بازی‌ها به خوبی برگزار شود. می‌شود ما بازی نکنیم؟ این مسائل باید حل و فصل شود. باشگاهی که بدهی دارد، باید بدهی‌ها را بدهد و اگر طلبکاری وجود دارد باید با آنها تفاهم صورت بگیرد. ما دنبال این هستیم که این مسئله به خوبی رفع شود.

منتقمی در مورد اینکه آیا رویانیان به خاطر فتح‌الله‌زاده امروز در جلسه حاضر نشده است خاطرنشان کرد: چنین چیزی مطرح نیست، امروز من آمدم و اگر محمد رویانیان بیاید می‌روم و شما این مسائل را از خودش سؤال کنید.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه اعلام شده مأموریت او تیرماه به پایان می‌رسد و باید از پرسپولیس برود، گفت: مأموریت ما در تیرماه به پایان می رسد اما سجادی با این موضوع مخالفت کرده و درخواست تمدید کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)