پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: طبق هماهنگی‌هایی که با رویانیان داشتم تا پایان هفته پول میلانی‌ها را پرداخت می‌کنیم.

بهروز منتقمی   اظهارداشت: خدا را شکر می‌کنم که بستر لازم و دریچه‌ای برای حضور تیم‌های بزرگ و بازیکنان صاحب‌نام در فوتبال جهان برای سفر به ایران باز شده است و این می‌تواند یک خبر خوب برای فوتبال ایران باشد.

وی افزود: من شب گذشته در جلسه‌ای با رویانیان گزارش کاملی را درمورد مسائل ریز میلانی‌ها و حضورشان در ایران دادم و در این جلسه هماهنگی به نتیجه رسیدیم تا کمیته و ستادهای مختلفی تشکیل دهیم تا بتوانیم میزبانی خوبی از این ستارگان داشته باشیم.

منتقمی ادامه داد: البته با توجه به مسائلی که اعلام شده، طبق صحبتی که با رویانیان داشتم تا انتهای هفته پول میلانی‌ها را از طریق اسپانسر به آنها پرداخت خواهیم کرد تا مشکلی برای حضور آنها در ایران به وجود نیاید.

وی افزود: کار سختی است اما سعی می‌کنیم بستری آماده کنیم تا شأن و شئون پیشکسوتان حفظ شود و کسی از ما دلخور نشود، اما خودتان می‌دانید که پرسپولیس چندین پیششکسوت دارد و ما هم برای انتخاب کار سختی داریم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: قرار است در جلساتی که برگزار می‌کنیم به صورت کارشناسی، بازیکنان و اطرافیان تیم را مشخص و معرفی کنیم و با نظر علی پروین شرایط لازم را برای ساختن یک تیم خوب محیا کنیم.

منتقمی در پاسخ به این سئوال که بهتر نبود زمان بازی یک روز قبل از بازی با تراکتورسازی باشد، گفت: این هماهنگی‌ها از قبل شده و میلانی‌ها هم برای آینده‌شان برنامه دارند، ما سعی می‌کنیم مشکلی بین بازی پیشکسوتان ما با ستارگان میلان پیش نیاید و بازی تیم ما در هفته 16 با تراکتورسازی پیش نیاید البته انشاا… علی دایی و باقری نیز در این دیدار حضور پیدا خواهند کرد، چون این دو نفر از بزرگان ما هستند، طبق مذاکرات و پیگیری‌هایی که انجام خواهیم داد شرایط را هماهنگ می‌کنیم که هیچکدام ضرر نبینند.

منتقمی در پایان در پاسخ به این سئوال که به نظر شما حضور میلان در ایران چه فایده خواهد داشت، گفت: ما برای آینده نیز برنامه داریم، همین که میلانی‌ها هم دوست داشتند به ایران بیایند برای من بسیار جالب بود، این اتفاق بزرگی است و ما برای پیکسوتان ما با توجه به سیاست رویانیان برنامه‌ریزی‌های خوبی داریم که انشاالله قدم به قدم آنها را اجرایی خواهیم کرد، قطعاً هم مشکلی پیش نخواهد آمد و با همفکری به هدفمان می‌رسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)