پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت:صاحب و مالک اصلی پرسپولیس وزارت ورزش است و آنها به نفع پرسپولیس می خواهند کارها را جلو ببرند.

بهروز منتقمی در حاشیه بازی دوستانه پرسپولیس مقابل تراکتورسازی اظهار داشت:تیم کار خود را دنبال می کند و اکنون در آرامش قرار داریم.باید بدانیم وزارت ورزش هم و محمد رویانیان هم به نحو احسن وظیفه شان را انجام می دهند.اگر در آرامش نبودیم بازی دوستانه انجام نمی دادیم.وزارت ورزش می خواهد هیات مدیره تشکیل شود.تا زمانیکه هیات مدیره حضور دارد کارها را با قدرت انجام می دهد.

وی ادامه داد:همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم را از وضع موجود رها کنیم.صاحب و مالک اصلی پرسپولیس وزارت ورزش است و آنها به نفع پرسپولیس می خواهند کارها را جلو ببرند.

قائم مقام پرسپولیس تاکید کرد:دیروز صبح با باشگاه پیام قرارداد بستیم و عصر هم از نوشابه انرژی زا رونمایی کردیم.نگرانی ما،شما و هواداران به خاطر تنش های موجود است و باید با تدبیر به سمت آرامش برویم.

 

 وی ادامه داد: محمد رویانیان با عزمی جدی و راسخ به نحو احسن وظایفش را انجام می‌دهد. باید دست به دست هم دهیم و به هم کمک کنیم تا شرایط پرسپولیس پیش برود. وزارت ورزش صاحب و مالک باشگاه پرسپولیس است و باید تدبیری بیندیشیم که به نفع خانواده پرسپولیس باشد.

منتقمی خاطرنشان کرد: رویانیان تا امروز اهدافش را به خوبی به پیش برده است. کارهایی که انجام می‌شود باعث نگرانی ما، هواداران و رسانه‌ها شده و همه باید تمام تلاشمان را بکنیم تا تنش‌ها از بین برود و تیم به آرامش برسد.

 

 قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور قاسم دهنوی در تمرین این تیم عنوان کرد: باشگاه‌ها باید به هم کمک کنند تا فوتبال،‌ پویایی لازم را داشته باشد. باید به سمتی برویم که همه به هم کمک کنند و احترام ها حفظ شوند. در خصوص دهنوی هر تصمیمی که کمیته انضباطی بگیرد قبول می‌کنیم. فعلا دهنوی در جمع پرسپولیسی‌ها با آرامش کارش را دنبال می‌کند.

منتقمی در پاسخ به این سوال که اگر کمیته انضباطی رای به حضور قاسم دهنوی در سپاهان بدهد واکنش باشگاه پرسپولیس چه خواهد بود، گفت: اگر دهنوی اینجاست دلیل بر این نمی‌شود که ما خلاف حکم کمیته انضباطی حرکت کرده باشیم. من سخنگوی کمیته انضباطی نیستم اما همانطور که اعلام کردم تابع تصمیم کمیته انضباطی هستیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم تصمیم کمیته انضباطی در خصوص دهنوی در جهت کمک به این بازیکن خوب باشد. من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که آیا دهنوی فصل آینده در پرسپولیس خواهد بود یا سپاهان اما خودش قبول کرده که اینجا باشد.

منتقمی در مورد اینکه آیا بهتر نبود تا اعلام حکم کمیته انضباطی دهنوی در تمرین پرسپولیس شرکت نمی‌کرد تصریح کرد: چه اشکالی دارد دهنوی با ما تمرین کند. ما به او محبت می‌کنیم تا اگر قرار شد خودش انتخاب کند پرسپولیس را انتخاب کند. سپاهان هم که دهنوی مدتی در آنجا تمرین می کرد یکی از باشگاههای خوب فوتبال ماست و آنها هم می خواهند برای سال بعد تیم خوبی را ببندند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در واکنش به این مسئله که اگر کمیته انضباطی رای به این مسئله بدهد که خود دهنوی تیمش را انتخاب کند تاکید کرد: اتفاقا این تصمیم ایده‌آلی است فعلا که دهنوی اینجاست. اگر این اتفاق بیفتد هیچ اشکالی ندارد.حضور او در تمرین شاید به دلیل علاقه اش باشد.

منتقمی در واکنش به اظهارات علی فتح‌الله‌زاده مبنی بر اینکه پرسپولیس بودجه 200 میلیاردی دریافت کرده عنوان کرد: ما به فتح‌الله‌زاده  احترام می‌گذاریم اما خدا کند چنین پولی را به ما داده باشد. اگر اینطور باشد ما جشن می‌گیریم ولی چنین پولی به دست ما نرسیده است. خوشحال می‌شویم چنین پولی به استقلال خوب، رفیق و رقیب ما برسد.

وی درباره صحبت‌های کامبوزیا علیه علی دایی گفت: آقای کامبوزیا دوست و همکار قدیمی من است که به وی احترام می‌گذارم. ما چون یک مجموعه تشکیلاتی هستیم باید مسائل‌مان را به صورت درون تشکیلاتی حل کنیم. خوشبختانه سازمان‌های بازرسی و دستگاه‌های نظارتی وجود دارند و خودشان می‌دانند چه کار کنند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی هنوز حکمی صادر نکردیم باید از محکوم کردن افارد بپرهیزیم ولی به نظر من نیت کامبوزیای عزیز پیشرفت خانواده پرسپولیس بوده اما معتقدم این‌گونه گفتمان باعث ناآرامی تیم می‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)