پرسپولیس نیوز : قائم مقام و سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر مراحل اداری طی شود، بعد از گرفتن مجوزهای لازم از ارز مرجع برای انتقال خلعتبری به پرسپولیس استفاده خواهیم کرد.

بهروز منتقمی در واکنش به اظهارات مهدی محمدنبی مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال نمی‌تواند پول انتقال محمدرضا خلعتبری از لیگ امارات به پرسپولیس را بدهد گفت: آقای نبی برای ما فرد بسیار قابل احترامی است اما منظور ما این نبوده که ایشان یا فدراسیون فوتبال هزینه انتقال خلعتبری را تمام و کمال پرداخت کنند. ما از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش انتظار حمایت در این خصوص داریم فقط به خاطر این مسئله که خلعتبری در لیگ امارات بازی نکند.

وی در پاسخ به این سوال آیا قرار است پول انتقال خلعتبری از طریق ارز مرجع تامین شود، اظهار داشت: اگر چنین چیزی باشد از آن استفاده می‌کنیم چون از نظر ریالی به نفع کشورمان می‌شود. اگر مراحل اداری آن طی شود حتما بعد از گرفتن مجوزهای لازم از این امتیاز استفاده خواهیم کرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: انتظار ما از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در خصوص قضیه خلعتبری این است که مساعدت شود و فکر می‌کنم انتظار بی‌موردی هم نیست.

منتقمی در خصوص اینکه آیا باشگاه پرسپولیس دچار مشکلات مالی است یا خیر تاکید کرد: قطعا همه باشگاه‌ها مشکلات مالی دارند و پرسپولیس هم مثل بقیه اما تمام تلاشمان این است این مشکلات به پایان برسد. در این راه درآمدهایی که از طریق حق پخش تلویزیونی و بلیت فروشی می‌تواند به ما برسد، اثرگذار است. البته ما هم تنگناهای مالی خاص خودمان را داریم.

وی درباره شایعه اعتصاب بازیکنان و اعضای تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس به خاطر مشکلات مالی گفت: چنین چیزی صحت ندارد و اصلا استفاده از کلمه اعتصاب درست نیست. مثل همیشه نشستی بین اعضای کادر فنی تیم‌های پایه و حمید استیلی برگزار شد که این عزیزان جلساتی را هم با من در خصوص مسائل مختلف برگزار کردند. حالا می‌خواهید اسم این جلسات را گردهمایی بگذارید یا نشست اختصاصی اما تاکید می‌کنم که هیچ مشکلی وجود نداشته و فقط یک جلسه درون خانوادگی بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)