پرسپولیس نیوز : قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: در اختیار گذاشتن پرسپولیس با طرح جدید به دایی، پروین و هدایتی الزامات قانونی دارد.

بهروز منتقمی در مورد جلسه شب گذشته هدایتی، پروین و خادم در وزارت ورزش اظهار داشت: جلسه شب گذشته بر محور دو موضوع از مسائل و مشکلات باشگاه پرسپولیس بود. موضوع اول راجع به خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس و مورد دوم نیز درباره مسائل جاری باشگاه بود.

وی افزود: در این جلسه تاکیدات بر حمایت مالی و کمک برای روند جاری باشگاه بود که خادم نیز درخصوص مشکلات صحبت‌هایی را مطرح کرد که به نظرم طرفین حرف‌های خود را در این جلسه کامل و جامع زدند.

منتقمی ادامه داد: در این جلسه هدایتی گفت مشکلات مالی را مثل گذشته برطرف می‌کند اما درمان تیم چه چیزی است و چرا همه به دنبال درمان تیم نیستیم، به همین دلیل مباحث ریزتر مطرح شد تا حدی که به نظر من رفع مشکلات مالی حال حاضر باشگاه و تیم حرف اول را می‌زد.

وی خاطرنشان کرد: دایی هم در این جلسه معتقد بود قهرمانی دور از دسترس نیست و اگر تیم شارژ مالی شود حتی می‌تواند امید به قهرمانی داشته باشد. این موضوعی بود که دیدگاه پروین هم بود اما در نهایت طرفین به صورت ریز درباره این مسائل صحبت کردند و حالا باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: پروین طرحی را در این جلسه مطرح کرد که به صورت پیمانی و مدیریتی پرسپولیس را 4 سال به یک نفر بدهند تا کلیه مسائل این تیم را پیگیری و حل کند. بالاخره این را بدانیم اگر بخواهیم چهار سال تیم را به پروین، هدایتی و یا دایی بدهیم الزاماتی نیز در این خصوص وجود دارد چون هرکس دیدگاه خودش را دارد اما الزامات قانونی مهم‌تر است.

وی افزود: همچنین درخصوص مکانیزم سازمان خصوصی‌سازی نیز درباره پرسپولیس صحبت شد که ما باید این را بدانیم به خاطر مصوبات مجلس این واگذاری باید از طریق فرابورس و مزایده انجام شود و نظر طرفین این بود که تا پایان فروردین الزامات این موضوع انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پروین و دایی اختلاف نظری در جلسه داشته‌اند گفت: خیر آنها با هم نقطه نظر داشتند و می‌گفتند تیم باید شارژ شود چون قهرمانی دور از دسترس نیست. پروین و دایی معتقد بودند بچه‌ها باید از لحاظ روحی و روانی شارژ شوند. دایی در تیم باید همیشه پاسخگو باشد و پروین در باشگاه چون این مشکل باشگاه پرسپولیس را اذیت کرده است. در کل موضوعات مالی بحث اصلی این جلسه بود.

وی افزود: دایی در این جلسه تاکید داشت که مسائل مالی تا دیر نشده باید رفع شود چون معتقد بود که امکان هر اتفاقی وجود دارد و قهرمانی دور از دسترس نیست چون بچه‌ها منسجم برای به دست آوردن نتایج خوب یک دل شدند و اگر این تیم حمایت شود چه بسا شاید به قهرمانی منجر شود.

منتقمی در پاسخ به سوال دیگری که آیا در این جلسه دایی، هدایتی و پروین برای ۴ سال گرفتن پرسپولیس اختلاف نظر داشتند یا خیر یادآور شد: اصلا اینطور نبود اما پیشنهاد در این جلسه داده شد ولی باز هم می‌گویم در خصوص این موضوع و این طرح الزامات قانونی وجود دارد مثلا هدایتی گفت که کمکش را به پرسپولیس ادامه می‌دهد مانند گذشته که این کار را انجام داده بود او گفت مثل قبل حمایت می‌کنم و الان هم این کار را انجام می‌دهم اما راه درمان کلی پرسپولیس چیست که به نظرم حرف خوبی بود و من امیدوارم در کل این جلسه به نفع باشگاه پرسپولیس باشد چون همه معتقد بودند اگر این تیم شارژ مالی شود چه بسا قهرمان شود و این موضوع دور از دسترس نیست.

منتقمی در پایان در پاسخ به سوال دیگری که آیا طرفین با یکدیگر در انتهای جلسه دلخوری هم داشتند یا خیر گفت: تا آنجا که من بودم خیر و مشکلی نبود این جلسه در راستای کمک به پرسپولیس بود که سرمربی تیم، مدیر تیم همه نظرات خود را در مورد پرسپولیس مطرح کردند تا وزارت ورزش نیز در جریان همه‌چیز قرار بگیرد. ما امیدواریم که این جلسه به نفع تیم باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)