پرسپولیس نیوز : سرپرست شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: در نشست با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته در مسیر خصوصی‌سازی ارائه شد و بر کامل شدن مدارک و مستندات و نهایی شدن کار تاکید شد.

 بهروز منتقمی در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس از اهداف تعیین شده‌ای است که دلیل حضور ما در مجلس شورای اسلامی و نشستی که با نمایندگان محترم داشتیم همین بود.

وی ادامه داد: در نشست روز گذشته (دوشنبه) بحث تسریع اقدامات برای ورود به فرایند واگذاری مطرح شد. در همین ارتباط گزارشی از عملکرد مجموعه‌های مختلف تاکنون ارائه گردید.

نمایندگان سازمان خصوصی سازی، دیوان محاسبات، سازمان حسابرسی و آقای پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در این جلسه حاضر بودند.

همچنین مقرر شد؛ مدارک و مستندات مورد نیاز برای امر خصوصی سازی هر چه سریعتر تهیه شده و در اختیار قرار بگیرد تا سازمان خصوصی سازی هم کار را طبق برنامه پیش ببرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین درباره بازی پیش روی سرخپوشان خاطرنشان کرد: دیدار حساسی را پیش رو داریم و امیدواریم بچه‌ها با انجام یک بازی خوب، نتیجه دلخواه را کسب کنند. تیم روند خوبی را طی می‌کند و امیدواریم با ادامه همین روند، هواداران پرسپولیس را راضی و خوشحال ببینیم و به آنها آرامش بدهیم.

منتقمی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پیام صادقیان و حسین ماهینی تصریح کرد: طبق مواد قانونی درخواستمان درباره پیام صادقیان را برای فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌ایم و منتظر تعیین تکلیف از سوی مراجع ذیربط هستیم.

در مورد حسین ماهینی هم با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس با لحاظ کردن همه مسائل قانونی و حقوقی اعلام شده از سوی مراجع ذیصلاح در فوتبال و غیر فوتبال اقدام به انعقاد قرارداد کرد، پیگیری‌های مختلف انجام شده است. طبعا هر تیمی براساس یک برنامه‌ریزی حرکت می‌کند و ما روی حضور همه نفراتمان در رقابت‌های داخلی و به ویژه در جام قهرمانان آسیا که نماینده ایران هستیم، حساب کردیم. روز گذشته در همین ارتباط جلسه ویژه‌ای در سازمان لیگ داشتیم. آقای حسن‌زاده هم در این نشست حضور داشتند و از باشگاه نیز بنده و آقای خواجوند در این جلسه شرکت داشتیم. در حال حاضر منتظر تعیین تکلیف هستیم و در نهایت باشگاه تابع تصمیم‌ مراجع قانونی خواهد بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)