پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: در گفت‌وگوهای جداگانه‌ای که با هامبورگی‌ها داریم تا دوشنبه تکلیف حضور آنها در ایران را روشن می‌کنیم.

بهروز منتقمی در خصوص آخرین وضعیت خلعتبری و حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: طبق صحبت‌هایی که رویانیان هم انجام داده و تا آنجایی که من در جریان هستم مذاکرات ما با خلعتبری در حال نهایی شدن است و به نظرم به فینال خود رسیده تا ان‌شا‌‌ء‌الله زودتر این بازیکن که کادر فنی هم ابراز تمایلش را برای جذب او اعلام کرده به پرسپولیس بیاید البته این در این باره تلاش‌های زیادی شده و خود رویانیان بیشتر توضیح خواهد داد.

وی در مورد عملکرد قرمزپوشان در روز گذشته گفت: بالاخره باخت همیشه تلخ است و بازیکنان ما باید برای دایی آبروداری کنند، دایی مربی‌ای نیست که با چند باخت و برخی مسائل زیر سؤال برود، او زحمات زیادی کشیده اما سعی می‌کنیم در دو روز آینده جلسه‌ای با کادر فنی داشته باشیم تا دلایل شکست‌ها را بررسی و مشکلات را برای کادر فنی برطرف کنیم. مطمئن باشید دایی بیشتر از همه مانند رویانیان از این باخت تلخ ناراحت است.

وی درباره آخرین وضعیت بازی پرسپولیس و هامبورگ نیز گفت: هامبورگی‌ها درخواست کردند که به آنها حق پخش تلویزیونی بدهیم که ما هم نمی‌توانیم این موضوع را قبول کنیم چون باید به صدا و سیما پول زیادی بدهیم، امروز و فردا مذاکرات تلفنی خود را ادامه خواهیم داد و روز دوشنبه تکلیف نهایی هامبورگ مشخص خواهد شد بالاخره ما هم چارچوب‌های خاص خودمان را داریم و نباید در این خصوص زیاد عجله کنیم، واقعا هیچ چیزی معلوم نیست اما سعی می‌کنیم با تعامل این مسئله را با هامبورگی‌‌ها حل کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)