پرسپولیس نیوز : قائم مقام و سخنگوی باشگاه پرسپولیس، گفت: دیدار ستارگان پرسپولیس و آ ث میلان در صورت امضای قرارداد نهایی خواهد شد.

بهروزمنتقمی با اشاره به اینکه تاریخ برگزاری این مسابقه در سازمان لیگ مشخص شده است   افزود:دربرنامه سازمان لیگ 7 آذرماه ساعت 15 این بازی برگزار خواهد شد و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور بازیکنان سابق و سرشناس باشگاه میلان در ایران، گفت:درمذاکراتی که انجام شده دررابطه بااین مساله نیز صحبت شده وقراراست بازیکنان سرشناسی عازم تهران شوند.

وی دررابطه با بازیکنان دعوت شده و سرمربی پرسپولیس در این مسابقه اظهار نظر نکرد.

منتقمی که از مدیران ارشد و با سابقه وزارت ورزش و جوانان بوده در رابطه با ندادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت برای این وزارتخانه گفت:سجادی گزینه بسیار خوبی برای ورزش ایران بود و از اینکه او رای اعتماد کافی را بدست نیاورد بسیار ناراحت شدم.

وی تاکید کرد : محمود گودرزی چهارمین گزینه پیشنهادی دولت یازدهم هم به عنوان یک چهره ورزشی از سوی رییس جمهوری به مجلس معرفی شده و امیدوارم او بتواند رای اعتماد لازم را کسب کند.

منتقمی خاطرنشان کرد: ورزش ایران مسابقات مهمی را در پیش رو دارد و به همین دلیل باید هرچه سریعتر وزیر ورزش و جوانان انتخاب شود.

وی در رابطه با اینکه بعضی هاازنداشتن سوابق اجرایی در کارنامه کاری گودرزی انتقاد می کنند، گفت: اینگونه نیست گودرزی سال ها مدیر دانشگاه بوده است وهمچنین درکارنامه خود معاونت سازمان تربیت بدنی وقت را دارد که این ها سوابق اجرایی چشمگیری است. از نزدیک با گودرزی کار کرده ام و به خوبی می دانم که او می تواند وزارت ورزش و جوانان را اداره کند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)