پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس می‌گوید رویانیان بازداشت نشده است.

بهروز منتقمی که در حال خروج از باشگاه پرسپولیس بود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعلا قائم مقام باشگاه هستم اظهار کرد: با توجه به اینکه تازه مدیرعامل جدید آقای رحیمی منصوب شده‌اند و با من نیز جلسه‌ای برگزار نکرده‌اند من فعلا به وظایف گذشته خود عمل می‌کنم تا اینکه در روزهای آینده با برگزاری جلسه‌ای درباره آینده خود تصمیم‌گیری کنم.

 

 وی در خصوص اینکه آیا با حضور علیرضا رحیمی باز هم قائم مقام باشگاه پرسپولیس خواهد بود، اظهار داشت: من پیش از حضور آقای رحیمی قائم مقام پرسپولیس بودم و سعی کردم همه ماموریت‌هایم را انجام دهم، حالا هم که ایشان آمده فعلاً همان ماموریت‌ها را دارم تا ببینم چه می‌شود. ضمناً باید تاکید کنم که با آقای رحیمی رفاقت و دوستی دیرینه‌ای دارم و خوشحالم که مدیری باسابقه به پرسپولیس آمده است.

 

 قائم مقام باشگاه پرسپولیس ادامه داد: فعلاً یکی از مسائلی که باید در خصوص آن صحبت شود بحث حق دادرسی فیفا در دو پرونده باشگاه پرسپولیس است که باید این پول‌ها را حتماً پرداخت کنیم تا دچار مشکل نشویم. قرار شده فردا صبح تا ظهر جلسه‌ای برگزار و برای پرداخت این مبلغ تصمیمات لازم اتخاذ شود. همچنین دو حکم قضایی برای تجدیدنظر داریم که باید انجام شود در بقیه موارد هم من حتی اگر قائم مقام نباشم به عنوان یکی از مدیران وزارت ورزش به پرسپولیس کمک خواهم کرد و هرجا که نیاز باشد به باشگاه پرسپولیس کمک خواهم کرد.

وی همچنین در مورد پرداخت بدهی محمدرضا خلعتبری نیز گفت: الان مدیرعامل جدید باشگاه آمده، باید منتظر تصمیمات مدیرعامل جدید باشیم.

منتقمی در مورد رویانیان نیز گفت: ما با ایشان ارتباط داریم و در هفته گذشته دو بار او به باشگاه آمده است. پریروز هم با آقای پروین برای حل مشکلات باشگاه نشستی را برگزار کردم.

وی با رد شایعه بازداشت رویانیان گفت: اگر می‌خواهید می‌توانم همین الان با او تماس بگیرم تا صدایش را بشنوید. او بازداشت نشده است. در کل ارتباط رویانیان با باشگاه پرسپولیس قطع نشده است. نمی‌دانم چطور می‌گویند برای او مشکلاتی به وجود آمده است. برای ثابت کردن این مسئله کافی است به خانه و یا محل کار او سر بزنیم.

 

 قائم مقام باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه نباید زحمات رویانیان در این باشگاه را کتمان کرد، گفت: پروین هم در مدتی که در باشگاه بود زحمات فراوانی کشید. واقعاً دیدگاه‌ها و روحیه مرامی و معرفتی او بسیار جالب بود و جای تشکر دارد اما این رفتن‌ها وجود دارد و برای همه است. حتی اعضای جدید باشگاه پرسپولیس هم باید این موضوع را مدنظر داشته باشند. مهم این است که انسان اثرگذار باشد.

 

 منتقمی تصریح کرد: با حضور هیئت مدیره و مدیرعامل جدید فعلاً همه پرسنل و کارکنان سر کار خود هستند و باید مدیرعامل تصمیم بگیرد که چه کسی در چه مسندی فعالیت کند. همه ما منتظر تصمیمات آقای رحیمی هستیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مورد کادر فنی پرسپولیس نیز گفت: مطمئنا حضور علی دایی بر مسند مربی‌گری پرسپولیس نیازمند تصمیمات هیات مدیره این باشگاه است. در روزهای آینده باید منتظر تصمیمات هیات مدیره باشگاه باشیم. این موضوعات نیاز به جلسه و تصمیمات هیئت مدیره دارد و باید آنها تصمیم‌گیرنده باشند هرچند از نظر حقوقی قرارداد سه ساله‌ای را باشگاه با علی دایی امضا کرده و این مسئله ثبت شده است. قطعاً برای هر کاری باید قوانین را در نظر داشته باشیم.   به احتمال قوی دایی فصل بعد هم سرمربی پرسپولیس خواهد بود. البته و به هر دلیل اگر با او به توافق نرسند، طبق قرارداد باید مطالباتش را بپردازند.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد قرارداد دایی فسخ شود، تاکید کرد: اگر قرارداد دایی فسخ شود باید طبق قانون و مقررات سازمان لیگ این کار انجام بگیرد و اگر هم نشد ادامه همکاری شاید با تفاهمات جدیدی همراه شود. هر چه هست باید منتظر تصمیم هیئت مدیره و مدیرعامل باشیم. علی دایی مثل علی پروین افتخار فوتبال ماست و باید این مسئله با تدبیر و مدیریت حل و فصل شود. هرچند بعضی وقت‌ها نظر شخصی در میان است اما مدیرعامل باید مصوبات هیئت مدیره را اجرا کند.

منتقمی در پاسخ به این سوال که از سعید شیرینی خبری دارید گفت: من در مورد شیرینی هیچ اطلاعی ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)