پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: بر اساس گزارش کتبی سازمان لیگ بدهی قاسم دهنوی به سپاهان از محل درآمدهای باشگاه پرسپولیس در سازمان لیگ پرداخت شده و محرومیت این بازیکن اجحاف بزرگی در حق پرسپولیس است.

بهروز منتقمی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: قاسم دهنوی براساس دادنامه شماره 63 تا زمان پرداخت بدهی هایش به سپاهان محروم شده، براساس نامه ای که آقای نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ ابلاغ کرده این محرومیت اجرا شده و سازمان لیگ در تاریخ سوم آذر و دقیقاً یک ماه پیش از محل درآمدهای باشگاه پرسپولیس در سازمان لیگ مطالبات باشگاه سپاهان درباره دهنوی را پرداخت کرده است و بنابراین باشگاه سپاهان هیچ طلب دیگری از دهنوی ندارد. رسید این پرداختی با مهر و امضای سازمان لیگ نزد ما موجود است. سازمان لیگ کتباً این موضوع را در گزارش بدهکاری ها و بستانکاری ها و درآمدهای پرسپولیس به ما اعلام داشته است. بر اساس این گزارش کتبی در ردیف 336 مبلغ 53 میلیون و 500 هزار تومان در تاریخ سوم آذر از محل درآمدهای باشگاه پرسپولیس کسر و به حساب سپاهان واریز شده است.

گزارشی که ما از سازمان لیگ دریافت کرده ایم و با مهر و امضای سازمان لیگ رسمیت یافته گزارشی است مربوط به بدهی ها و درآمدهای پرسپولیس از تاریخ 5/1 الی 9/25 و در ردیف 336 این گزارش قید شده است که این مبلغ بابت مطالبات سپاهان از محل درآمدهای باشگاه پرسپولیس کسر و بابت بدهی دهنوی به سپاهان پرداخت شده است. ما پیگیری های لازم را امروز مجدداً انجام دادیم و مشخص شد که سپاهان طلب دیگری بابت دهنوی ندارد بنابراین جای تعجب دارد که چرا قاسم دهنوی در یک ماه اخیر از همراهی تیم پرسپولیس محروم است. قبل از بازی با ملوان به ما اعلام کردند که دهنوی می تواند بازی کند، سرمربی محترم تیم نیز بر همین اساس برنامه ریزی کرده و قصد استفاده از آقای دهنوی را در نیمه دوم داشته اما در کمال تعجب در بین نیمه خبری اعلام می شود مبنی بر محرومیت دهنوی. همه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که مطالبات سپاهان در تاریخ سوم آذر پرداخت شده است، رسید کتبی آن نیز موجود است. در واقع باید گفت اجحاف بزرگی در حق پرسپولیس صورت گرفته و ما ادعای خسارت خواهیم کرد. ناگفته های دیگری نیز در این رابطه داریم که متعاقباً اعلام خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)