پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپوليس گفت: صالحي اميري از مديران باتجربه كشور است كه به خوبي كار خود را در اداره ورزش مي داند.

بهروز منتقمي در خصوص شناختش از صالحي اميري سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: صالحي اميري يكي از مديران پخته كشور است كه پيش از انتخابات نيز رييس كارگرو ه هاي ستاد رييس جمهور بود.

وي ادامه داد: تا آنجا كه او را مي شناسم انسان صبوري است و روابط عمومي بسيار خوبي دارد كه مي تواند اين مساله در كارش كمك زيادي به او كند. صالحي اميري نسبت به مسايل مديريتي به خوبي آگاهي دارد و به عنوان يك چهره دانشگاهي كه وارد ورزش شده است مي تواند كمك هاي زيادي كند.

مدير كل سابق ورزش و جوانان استان هاي مازندران و البرز گفت: رييس جمهور اعتماد زيادي به صالحي اميري دارد و اين مساله به سود ورزش خواهد بود. اميدوارم صالحي اميري بتواند مشكلات ورزش را حل كند.

وي تصريح كرد: آنطور كه شنيده ام سرپرست وزارت ورزش و جوانان قصد دارد از توانمندي هاي نيرو هاي وزارت خانه سود ببرد و اين مي تواند به سود ورزش ايران باشد.

مديركل سابق هماهنگي امور استان هاي وزارت ورزش با اشاره به اينكه جدايي ورزش و جوانان از هم به سود هردو گروه خواهد بود، اظهار داشت: فعاليت هاي مديريتي براي ورزش و جوانان برخلاف آنچه كه دوستان فكر مي كردند با هم مرتبط است بايد كاملا جدا از هم انجام شود و فكر مي كنم هنوزهم مي توان اين دو را از هم جدا كرد.

وي تاكيد كرد: مطمئن باشيد جدايي اين دو مي تواند به سود ورزش و جوانان باشد و فكر مي كنم دوستان بار ديگر در آينده نزديك به اين نتيجه خواهند رسيد كه اين اتفاق رخ دهد زيرا در اين صورت نمي توان انتظارات را در هر دو بخش پاسخ داد.

قائم مقام و سخنگو باشگاه پرسپوليس در خصوص آخرين وضعيت حضور خلعتبري در پرسپوليس، گفت: رويانيان شخصا به دنبال حل كار هاي خلعتبري است و او تمام تلاش خود را براي محقق شدن اين مساله كرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)