پرسپولیس نیوز : قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: این جشن برای پیشکسوتان پرسپولیس است و تبعیضی میان پیشکسوتان قائل نیستیم.

بهروز منتقمی در حاشیه مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس باشگاه پرسپولیس در خصوص این مراسم گفت: پرسپولیس قهرمانی‌های زیادی به دست آورده و افکار عمومی به سمت این تیم گرایش پیدا کرد و پرسپولیس تیم پرطرفداری شد. این تیم توانست هوادارانش را حفظ کند و از یک طرف در بالای قله باشگاه‌داری بوده و بازیکنان زیادی از این تیم سال‌ها در تیم ‌ملی بازی کرده و می‌کنند و جام‌های زیادی هم به دست آوردند. پرسپولیس چهره‌های ماندگار زیادی داشته و دارد و اینها هویت باشگاه پرسپولیس است. پرسپولیس قهرمانان زیادی را تحویل رده‌های مختلف تیم‌های ملی داده و چهره‌های ماندگار زیادی به عنوان مرد سال فوتبال آسیا همانند خداداد عزیزی، علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: البته پیشکسوتان ماندگاری مثل حسین کلانی، همایون بهزادی و … تحویل فوتبال ایران داده است. مدیران خوبی در پرسپولیس مدیریت کرده‌اند و مربیان خوبی هم در باشگاه پرسپولیس مشغول به کار بوده‌اند. پرسپولیس سال‌ها در رشته‌های دیگری هم مانند والیبال، کشتی و … فعالیت کرده و توانست پرسپولیس خودش را در این شرایط حفظ کند و توانست 50 سال سابقه برای خودش به دست بیاورد.

منتقمی در پاسخ به این سوال که در برگزاری این جشن بین پیشکسوتان پرسپولیس تبعیض قائل شده‌اند یا نه، افزود: اگر منظورتان علی کریمی است که او امروز برای تراکتورسازی فیکس بازی کرده و به دلیل بازی تیمش نتوانست به جشن 50 سالگی پرسپولیس بیاید قرار بود از طریق یکی از دوستان مشترک من و آقای کریمی او به این مراسم بیاید که به دلیل بازی تیمش نتوانست خودش را به این مراسم برساند. این جشن برای پرسپولیسی‌ها است و اینکه بگوییم تبعیضی قائل شده‌ایم را رد می‌کنم چون همه این عزیزان سرمایه‌های پرسپولیس هستند.

وی در پایان درباره انتقادات بعضی از پیشکسوتان و بازیکنان تیم پرسپولیس در خصوص اینکه این تیم به جای برگزاری این جشن‌ها بدهی بازیکنان و پیشکسوتان را بپردازد، گفت: نمی‌شود این را گفت چراکه اگر پدری بدهکار باشد مگر می‌تواند برای فرزندانش عروسی نگیرد؟ اگر یک پدر بخواهد تا زمان پرداخت شدن بدهی‌هایش برای فرزندانش عروسی نگیرد که هیچ‌گاه نمی‌تواند برای آنها عروسی برگزار کند! پس هم باید بدهی‌ها را پرداخت کرد و هم برای بچه‌ها عروسی گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)