پرسپولیس نیوز :قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: خیلی از موضوعات در پرسپولیس وجود دارد که ما آنها را با تدبیر حل خواهیم کرد.

بهروز منتقمی درباره شرایط این تیم اظهار داشت: شرایط تیم با مدیریتی که علی دایی حکمفرما کرده، بسیار خوب است. 3 بازی تدارکاتی دیگر در دستور کار داریم. نکات تاکتیکی به بهترین شکل ممکن پیگیری می شود و خوشبختانه همه چیز طبق روال پیش می رود.

وی درباره قاسم دهنوی گفت: دهنوی به دلش رجوع کرد و به پرسپولیس آمد. فکر نمی کنم مشکلی برای عقد قرارداد او با پرسپولیس وجود داشته باشد و اگر هم کمیته انضباطی ایراد بگیرد با تدبیر مساله را حل می کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت صادقیان نیز اظهار کرد: صادقیان با ما تمرین می کند و مشکل او هم چیزی نیست که حل نشود. او با ما ادامه می دهد.

او درباره خبر مذاکره با حدادی فر عنوان کرد: ما او را می خواهیم. در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم این بازیکن را نیز جذب کنیم. مساله خاصی پیش نیامده اما باید با تفاهم دوطرفه موضوع را حل کنیم. خیلی از موضوعات در پرسپولیس وجود دارد که ما آنها را با تدبیر حل خواهیم کرد.

منتقمی درباره اختلاف رویانیان و دایی با کامبوزیا تاکید کرد: اینها مسائلی است که رد شده و گذشته است. چیزهایی که گذشته را نباید در ذهن خود قرار بدهیم. پرسپولیس شرایط حساسی دارد و این مسائل باید حل شود.

وی درباره هیات مدیره و برکناری علی پروین خاطرنشان کرد: تا جایی که اطلاع دارم وزیر ورزش و جوانان مسئولیت انتخاب اعضای جدید هیات مدیره را به سجادی سپرده است. من اطلاعی از احکام و انتصابات ندارم چون دست من نیست و درباره پروین اطلاعی ندارم اما به هر حال پروین را نمی شود از پرسپولیس جدا کرد. او در دل هواداران جای دارد و به نوعی یادگار پرسپولیس است. هنوز درباره حضور یا عدم حضور پروین ابلاغی به دست ما نرسیده  اما باید حرمت علی پروین حفظ شود.

منتقمی درباره نامه رییس جمهور مبنی بر واگذاری امتیاز باشگاه پرسپولیس به پیشکسوتان گفت: اینکه آقای رییس جمهور دستوری داده اند، اشکالی ندارد اما مجلس باید مصوبات خود را برای واگذاری امتیاز با دستور ریاست جمهوری تطبیق بدهد و با رعایت قوانین این کار انجام شود. اینکه پرسپولیس توسط پیشکسوتان اداره شود بسیار خوب است اما اصل موضوع برمی گردد به سازمان خصوصی سازی.

قائم مقام پرسپولیس درباره کری خوانی های فتح الله زاده و رویانیان نیز تصریح کرد: به نظر من آنها همدیگر را دوست دارند اما نمی دانند این دوست داشتن را چگونه نشان بدهند. احترام آنها متقابل است اما واقعیت این است که کارشان بسیار سخت بوده و رقابت جدی با هم دارند. بعضی مواقع ایجاب می کند با هم کری بخوانند.

وی ادامه داد: آقای فتح الله زاده چندین بار اعلام کرده که دولت به پرسپولیس بیشتر اهمیت می دهد اما واقعیت این نیست. هر دو باشگاه تنگناهای مالی خاص خود را دارند. رویانیان با فعالیت های اقتصادی که انجام داده برخی هزینه ها را تقبل کرده است.

منتقمی درباره ماجرای شجاع خلیل زاده و دیدارش با مدیرعامل مس کرمان اضافه کرد: آقای شهبازی با ما ارتباط خوبی دارد. او از همکاران ما از سازمان تربیت بدنی است. به هر حال آنها حق و حقوقی را برای خود قائل هستند اما باید مستندات ارائه شود و ماجرا حل شود. منتظریم کمیته انضباطی درباره خلیل زاده رای خود را صادر کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)