پرسپولیس نیوز : قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: سعی خواهیم کرد بهترین پذیرایی را از پیشکسوتان و بزرگان میلان داشته باشیم.

بهروز منتقمی که دردر میلان ایتالیا حضور دارد اظهار داشت: پس از جمع‌بندی‌های انجام شده امروز دو جلسه فشرده را با مسئولان میلانی برگزار کردیم.

وی افزود: ابتدا ساعت 11 صبح با شرکت طرف قرارداد که یک موسسه فرهنگی، ورزشی، تجاری و اقتصادی است جلسه برگزار کردیم و در خصوص برخی مسائل ریز مانند کنفرانس‌ها، برگزاری مراسم در هتل در هنگام ورود و برنامه‌های ویژه در حین بازی صحبت‌های لازم را کردیم که خوشبختانه پس از این نشست، جلسه اصلی برگزار شد.

منتقمی ادامه داد: ما امروز حدود بیشتر از 120 دقیقه میهمان میلانی‌ها در باشگاه جدید‌شان بودیم. این باشگاه که جدید افتتاح شده با باشگاه قدیمی میلانی‌ها فرق دارد و نزدیک کلیسای رم است. باشگاه جدید بالغ بر 9 هزار متر ساختمان اداری دارد و از طرف دیگر قرار است در اقدامی زیبا افتخارات 100 سال گذشته میلانی‌ها در این محیط جمع شود و در اتاق‌های این ساختمان اداری جام‌های میلانی‌ها با توضیحات کامل تیم‌ها، بازیکنان و سالی که افتخارات کسب شده به عنوان شناسنامه نصب شود و مانند یک موزه برای علاقمندان به میلان شروع به کار کند.

منتقمی ادامه داد: میلانی‌ها با این کار پس از رئال مادرید و چند تیم دیگر به دنبال درآمد‌زایی هستند که ما سعی کردیم از این تجربه آنها نیز به خوبی استفاده کنیم. ما از ساعت 16 به وقت میلان در خدمت مسئولان این باشگاه برای امضای قرارداد بودیم که تا ساعت حدود 19 این نشست طول کشید اما خدا را شکر باز هم پرسپولیس با سیاست محمد رویانیان پای بزرگان را به فوتبال ایران باز کرد و این یک سرفصل جدید برای فوتبال ایران است.

منتقمی خاطرنشان کرد: پس از امضای قرارداد که مشخص شد میلانی‌ها نیز بسیار دوست دارند به ایران سفر کنند، مقرر شد 6 آذرماه میلان با 26 نفر که شامل 18 بازیکن و هیئت همراه هستند به ایران سفر کنند و روز پنجشنبه 7 آذر در ورزشگاه آزادی یک دیدار فراموش‌نشدنی را مقابل پرسپولیس برگزار کنند.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالی که بازیکنان معروف میلان در این دیدار چه کسانی خواهند بود، گفت: بازیکنان مهمی مانند مالدینی، بارسی، بوبان، ماسارو و خیلی دیگر از بزرگان میلان میهمان ما در تهران هستند و ما هم سعی خواهیم کرد بهترین پذیرایی را از پیشکسوتان و بزرگان میلان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ایران نیز اقدامات لازم انجام شده و با توجه به علاقه میلانی‌ها به ایران و تهران بزرگ ان‌شاءالله پس از اینکه چهارشنبه 6 آذر با استقبال گرم مسئولان باشگاه پرسپولیس به ایران آمدند و در هتل خود مستقر شدند در ضیافتی شام در خدمت این بزرگان هستیم و سپس خود را برای روز پنجشنبه و بازی مقابل پرسپولیس آماده می‌کنند که برای این بازی نیز توافقات لازم بین طرفین که چه کسانی و با چه شرایطی باید بازی کنند، انجام شد.

وی افزود: در راستای سفر دو روزه میلانی‌ها به ایران بازدید از موزه‌های تهران، برخورد با مردم خونگرم ایران و تهران، حضور در یکی از هتل‌ها در بام تهران و چند ضیافت شام در بهترین جاهای تهران برای آشنایی ایتالیایی‌ها که به ایران علاقه نشان دادند در دستور کار داریم تا ان‌شاءالله روز جمعه این تیم و این ستارگان با خیال راحت و با یک استقبال بی‌نظیر ایران را ترک کنند. واقعا برای من علاقه این عزیزان به سفر به ایران بسیار جالب بود که جا دارد از همین‌جا از نگاه بین‌المللی رویانیان که باعث تعجب ایتالیایی‌ها هم شده بود تقدیر و تشکر شود و ان‌شاءالله پس از بازگشت سریع به ایران باید شرایط لازم را برای میزبانی خوب آماده کنیم.

منتقمی در پاسخ به سوالی که آیا میلانی‌ها با چارتر مخصوص به ایران سفر خواهند کرد یا خیر، گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، برای این تیم که برای اولین بار است با این پتانسیل حتی برای یک بازی دوستانه به ایران سفر خواهد کرد، برنامه‌های ویژه‌ای داریم اما آنها با هواپیمایی ایران‌ایر به تهران سفر خواهند کرد و فعلا خبری از جت مخصوص نیست. من هم امیدوارم حالا که پیگیری‌های لازم انجام شده است، 6 آذر ماه همه پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه آزادی با پرچم‌های قرمز خود روز باشکوهی را به جا بگذارند تا ایتالیایی‌ها با خاطره خوش مثل همیشه و مهمان‌نوازی گرم ایرانی‌ها تهران را ترک کنند. برنامه‌ریزی‌های لازم برای این بازی انجام شده و با ستاد ویژه‌ای که تشکیل می‌دهیم سایر کارها را در تهران پیگیری خواهیم کرد. امیدوارم که در این دیدار که برنامه‌های مفصلی را ترتیب داده‌ایم، بتوانیم از زحمات برخی پیشکسوتان نیز تقدیر و تشکر کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)