پرسپولیس نیوز : قائم‌مقام پرسپولیس می‌گوید نبود حمیدرضا سیاسی به این باشگاه لطمه زده است.

بهروز منتقمی درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: وزیر اقتصاد و دارایی هم روز گذشته در مصاحبه‌ای که انجام داد اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس از طریق مزایده واگذار خواهد شد. وزیر ورزش هم اعلام کرد که باشگاه واگذار خواهد شد بنابراین هم وزیر اقتصاد و دارایی و هم وزیر ورزش و جوانان خواهان واگذاری باشگاه هستند اما درباره صورت‌های مالی باید بگویم حسابرسان سازمان خصوصی‌سازی در باشگاه هستند و کارهای مربوط به حسابرسی را انجام می‌دهند. هر زمانی حساب‌ها به طور شفاف مشخص شود، اعلام خواهند کرد. ما در این زمینه دخیل نیستیم و حسابرسانی که از سوی سازمان خصوصی‌سازی مشخص شده‌اند این کارها را انجام می‌دهند.

وی افزود: درباره اظهارنظرهایی که مطرح می‌شود باید بگویم سازمان حسابرسی باید در این زمینه پاسخگو باشد زیرا آنها هستند که حساب‌های باشگاه را بررسی می‌کنند. آنها مدارک و مستنداتی را که می‌خواهند در درون باشگاه موجود است. بنابراین کارشان را انجام می‌دهند و هر زمانی که حساب‌ها مشخص شد در اختیار سازمان خصوصی‌سازی قرار خواهند داد.

او در ادامه خاطرنشان کرد:‌ واگذاری باشگاه پرسپولیس قطعا انجام می‌شود اما این واگذاری منوط به این است که صورت‌های مالی به امضای اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه برسد. وزیر ورزش هم در صحبت‌هایی که روز گذشته انجام داده بود به این نکته اشاره کرده بود. مطمئنا زمانی که کار حسابرسان به پایان برسد، ابهامات و شبهاتی که وجود دارد، حل خواهد شد.

منتقمی گفت: بر اساس قانون دولت مکلف و موظف است که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را واگذار کند. این کار باید تا پایان سال انجام شود اما این کار را سازمان خصوصی‌سازی انجام می‌دهد و مطمئنا آن سازمان هم پیگیر موضوع است که این واگذاری انجام شود. سازمان خصوصی‌سازی هم اعلام کرده که در پایان آذرماه قیمت ارزش‌گذاری شده را اعلام خواهد کرد. وزیر اقتصاد هم گفته که باشگاه تا آخر سال واگذار می‌شود. این یعنی دولت عزم جدی دارد که باشگاه را واگذار کند و هیچ شبهه‌ای هم در این زمینه وجود ندارد اما این که چه زمانی تاریخ واگذاری باشگاه است را سازمان خصوصی‌سازی اعلام خواهد کرد.

او در ادامه درباره بازداشت حمیدرضا سیاسی نیز گفت: این پرونده از طریق وکلای حقوقی باشگاه و جمشیدی به طور دقیق پیگیری می‌شود. ایشان می‌توانند اطلاعات دقیق را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

منتقمی در ادامه گفت: هیات مدیره در باشگاه حضور دارد و به ما در اداره باشگاه کمک می‌کند اما بالاخره سیاسی حمایت مالی را انجام می‌داد و نبودش مشکلاتی را برای ما به وجود آورده است. نبود حمیدرضا سیاسی به ما لطمه وارد می‌کند اما مجبور هستیم فعلا این وضعیت را تحمل کنیم. ان‌شاءالله با درایت مسئولان، مشکل سیاسی هم هرچه زودتر برطرف می‌شود و به باشگاه بیاید. از زمانی که رفته‌ اعضای هیات مدیره در باشگاه حضور دارند تا به ما در اداره باشگاه کمک کنند. فردا هم نمایندگان ما به مالزی سفر می‌کنند تا در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)