پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تیم فوتبال این باشگاه به سه امتیاز بازی با استقلال نیاز دارد، گفت:

بهروز منتقمی درباره جلسه‌اش در سازمان خصوصی‌سازی، میزان بدهی‌های باشگاه پرسپولیس، تاکید چند بازیکن پیشین پرسپولیس در دریافتی‌هایشان، دیدار دربی و انتخاب مدیرعامل باشگاه به مسائل زیر اشاره کرد:

جلسه با رئیس سازمان خصوصی سازی
صبح امروز شنبه با عبدالله پورحسینی رئیس سازمان خصوصی سازی جلسه داشتیم. در این جلسه راجع به صورت‌های مالی، بدهی‌های باشگاه و اموال و دارایی‌های باشگاه صحبت‌هایی انجام دادیم. حتی مواردی از اموال باشگاه هست که هنوز ثبت نشده و نیاز به بررسی دارد. قرار شد در آذرماه ارزش گذاری سهام باشگاه پرسپولس اعلام شود ولی آقای پورحسینی از همکاری باشگاه اظهار رضایت کرد.

اعلام رقم بدهی‌های باشگاه پرسپولیس
درباره بدهی‌های باشگاه پرسپولیس از قبل اظهار نظرهایی صورت گرفته بود ولی هنوز چیزی به صورت مکتوب در نیامده است. حسابرسان سازمان حسابرسی در باشگاه مشغول کار هستند و به احتمال زیاد تا دو، سه روز آینده رقم نهایی بدهی‌ها اعلام خواهد شد. اینکه باشگاه استقلال اعلام کرده این باشگاه با 100 میلیارد بدهی واگذار می‌شود، شاید حسابرسی‌های انجام شده به امضا رسیده شده باشد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان

منتظر مستندات ماهینی و بازیکنان دیگر هستیم
اگر حسین ماهینی اعلام کرده که از باشگاه پرسپولیس 400 میلیون تومان طلبکار است، ما منتظر مستنداتش خواهیم بود. درباره سایر بازیکنان هم این موضوع صدق می‌کند. ما که قصد نداریم خدایی نکرده حق و حقوق بازیکنان را بخوریم. مستندات طرفین کمک می کند تا این مشکل زودتر برطرف شود.

می‌خواهم حساسیت‌ها از روی مدیرعاملی کم شود
انتخاب مدیرعامل باشگاه به تشکیل جلسه هیات مدیره بستگی دارد. باز هم می‌گویم وقتی باشگاه در حال خصوصی سازی است، مدیرعامل یا سرپرستی تفاوتی با هم ندارد. تلاشم این بوده که حساسیت‌ها را از مدیرعاملی کم کنم و دیگر شاهد حساسیتی در این بخش نباشیم. با این حال هر وقت هیات مدیره بخواهد قطعا مدیرعامل انتخاب خواهد شد.

نیاز به سه امتیاز دربی داریم
دربی برای من هم از نظر اینکه در جای جای ایران دنبال می‌شود حساسیت دارد ولی می‌خواهیم کمک کنیم تا این مسابقه بی حاشیه برگزار شود. به هر حال استقلال هم دست و پا بسته نیست ولی ما نیاز به سه امتیاز دربی داریم. ما به پیروزی در این مسابقه امیدواریم. با یاس و نا امیدی که نمی‌توان به مسائل زندگی پرداخت.

هنوز اردوهای خارجی به ما ابلاغ نشده است
تیم بعد از بازی دربی و مسابقات جام حذفی، باید اردوهایی داشته باشد. اینکه حمید درخشان اعلام کرده احتمالا در یک کشور خارجی اردو خواهیم داشت، به ما ابلاغ نشده است. نقطه نظراتی در اینباره بوده ولی باید به صورت کتبی و بعد از تایید باشگاه، تصمیم گیری کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)