پرسپولیس نیوز : سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: شرکت بهنام پیشروی کیش در هر نوع بحثی که با وزارت ورزش و جوانان به تفاهم برسد من اعلام آمادگی می‌کنم تا در خدمت پرسپولیس باشم.

بهروز منتقمی، در خصوص اینکه گفته می‌شود در صورت حضور مجدد اسپانسر باشگاه پرسپولیس، او به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه مشغول به فعالیت بود،‌گفت: زمانی که من در پرسپولیس بودم این تیم سهمیه آسیایی گرفت و در زمان ما بود که پرسپولیس در دربی استقلال را شکست داد. در زمان ما بود که توانستیم مراسم چهره‌های ماندگار پرسپولیس و 50 سالگی این باشگاه را با همه خوبی‌ها و بدی‌ها برگزار کنیم و موفق شدیم باشگاه میلان ایتالیا را با همه ستاره‌هایش به تهران بیاوریم البته دوران طاقت‌فرسایی داشتیم که با همه سختی‌هایش شیرین هم بود.

وی ادامه داد: هنوز هم دلم می‌خواهد هواداران پرسپولیس شاد باشند و با حال و هوایی این تیم زندگی کنند چرا که بسیاری از هواداران پرسپولیس با پرسپولیس روزگارشان را می‌گذرانند و الان هم امیدوارم که این تیم در راهش موفق باشد.

سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: من عاشق پرسپولیس هستم و این تیم را دوست دارم و دلم نمی‌خواهد هوادارانش دلخور باشند و تا زمانی که در این باشگاه فعالیت کردم شرح وظایف را به سلامت انجام دادم و اگر وزارت ورزش تکلیفی به ما بکند در هر مسئولیتی انجام می‌دهم چرا که به عنوان مدیر وزارت ورزش مطیع اوامر مسئولان این وزارتخانه هستم و هر مسئولتیی که به من واگذار شود آن را انجام می‌دهم.

منتقمی ادامه داد: البته این روزها برای پرسپولیس روزهای حساسی است و باید همه فکر ما این باشد که فردا این تیم مقابل حریف ازبکستانی‌اش نتیجه خوبی بگیرد و به علت حساسیت این بازی باید از حرف و حدیث‌ها کم شود اما این را می‌گویم که من الان هم کمک‌کننده پرسپولیس هستم و با اینکه در وزارت ورزش مشغول به کارم اما از پرسپولیس بی‌اطلاع نیستم و اعلام آمادگی می‌کنم که هر دستوری از وزارت ورزش به من شود آن را انجام خواهم داد و پرسپولیس را خانه خودم می‌دانم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اسپانسر باشگاه پرسپولیس به وی پیشنهاد مدیرعاملی این باشگاه را داده، خاطرنشان کرد: شرکت بهنام پیشروی کیش هزینه‌هایی برای پرسپولیس متحمل شد و ما باید به بخش خصوصی که در ورزش فعالیت می‌کنند انگیزه بدهیم تا دیگران هم وارد مقوله ورزش و فوتبال شوند و مسلما این شرکت در هر نوع بحثی که با وزارت ورزش و جوانان به تفاهم برسد من اعلام آمادگی می‌کنم تا در خدمت پرسپولیس باشم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)