پرسپولیس نیوز : قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: در انتهای بازی پیشکسوتان پرسپولیس و شاید ستارگان میلان در ورزشگاه آزادی دور افتخار می‌زنند.

بهروز منتقمی درباره جلسه امروز در سازمان لیگ و بازی ستارگان میلان و پیشکسوتان پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به صحبت‌هایی که انجام شد این بازی رأس ساعت 15 برگزار شود و پس از اینکه این بازی روی آنتن تلویزیونی رفت از مهدوی‌کیا، باقری تقدیر شود.

وی افزود: ما در این باره منتظر نظر نهایی مسئولان صدا و سیما هستیم چون در بین دو نیمه نمی‌توانیم به دلیل پخش پیام‌های بازرگانی مراسم را برگزار کنیم.

منتقمی ادامه داد: در انتهای بازی نیز همه با هم می‌خواهند در دور ورزشگاه آزادی دور افتخار بزنند پس قطعا این تقدیر در ابتدای بازی باید برگزار شود.

منتقمی یادآور شد: همچنین در این نشست در خصوص بازی نیز، با حضور فرماندهان نیروی انتظامی، نماینده صدا و سیما، وزارتخانه، سازمان لیگ و داور بازی بحث شد و مقرر گردید دو تیم یازده نفر را به زمین بفرستند و سه نفر تعویض کنند. یعنی همه چیز قانونی انجام می‌شود.

وی درباره حضور بانوان در ورزشگاه نیز، گفت: در خصوص حضور بانوان توافقی نشد و فقط بانوان ایتالیایی و سفارتی به ورزشگاه خواهند آمد همچنین از سفرا در VIP نیز پذیرایی ویژه‌ای خواهیم داشت.

منتقمی در پایان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال ستارگان میلان ساعت 20 و 20 دقیقه چهارشنبه وارد ایران می‌شود و صبح پنجشنبه به شیرخوارگاه آمنه می‌رود سپس در بعد از بازی نیز در ضیافتی در برج میلاد شرکت خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)