پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: سفر به اصفهان در راستای ایجاد شبکه اجتماعی و ارتباط مردمی و نزدیکی هواداران و علاقمندان به فوتبال پرسپولیس بود.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، بهروز منتقمی در خصوص سفر به اصفهان و بازدید از مدارس فوتبال پرسپولیس در این شهر گفت: ایجاد نمایندگی و مدارس فوتبال در سراسر کشور از سوی باشگاه پرسپولیس با یک برنامه‌ریزی مدون و تنظیم شده به مرحله اجرا در آمده و ادامه خواهد داشت. در همین راستا تعداد 117 مدارس فوتبال در سراسر کشور ایجاد شده و بیش از 40 نمایندگی پرسپولیس باز هم در سراسر کشور در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها دایر شده و الان فعال هستند و کار می‌کنند.

وی افزود: نزدیک به 9 نمایندگی در خارج از کشور ایجاد شده و آنها هم فعال هستند. در این سفر نمایندگان آکادمی فوتبال، مربیان برجسته آکادمی به همراه معاونت ورزشی و همچنین از بخش روابط عمومی و از بخش قرارداد بازیکنان، به اصفهان رفتیم تا از نزدیک فعالیت نمایندگی‌های ایجاد شده در باشگاه پرسپولیس در شهر اصفهان که به صورت مرکزی عمل می‌کند و مراکز استان و شهرستان‌های تابعه را زیر پوشش دارد و همچنین فعالیت مدرسه فوتبال را بازدید کنیم.

قائم مقام پرسپولیس تصریح کرد: می‌توانیم بگوییم در بازدیدی که انجام شد، از نحوه آموزش مربیان و کار بازیکنان بازدید به عمل آمد و با مربیان مذاکره حضوری داشتیم و با بازیکنان و بویژه با خانواده بازیکنان دیدار انجام شد و در نهایت پس از دیدن مدرسه فوتبال و نحوه فعالیت و آموزش مربیان و کارهای تکنیکی که مربیان روی بازیکنان داشتند و صحبت و مذاکره با بازیکنان نونهال و نوجوان در مراسم ویژه‌ای که برای اختتامیه مدرسه فوتبال با حضور پدران و مادران بازیکنان تشکیل شد، از مربیان برجسته، همچنین از کارگزاران شایسته از سوی نمایندگی پرسپولیس در اصفهان تجلیل و تکریم به عمل آمد.

منتقمی خاطرنشان کرد: همچنین از فروشگاه‌های دایر پرسپولیس و از دفاتر ایجاد شده یعنی محل کار، پرسنل، کارکنان، کالاهایی که به بازیکنان و به مردم می‌دهند و از فروشگاهی که دایر شده در این راستا بازید به عمل آمد که همگی نشان از اقدامات شایسته است که باشگاه پرسپولیس در سطح کشور انجام می‌دهد و یکی از برجسته‌ترین مدارس فوتبال و نمایندگی مورد بازدید قرار گرفت و مورد رضایت بوده و قابل تقدیر هستند.

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در ادامه گفت: انشاءا… از سوی باشگاه پرسپولیس و از طرف مدیر عامل محترم باشگاه مراتبط تقدیر و امتنان و تشویق از دست‌اندرکاران زحمتکش نمایندگی و همچنین مدارس فوتبال ابلاغ و اقدام خواهد شد.

وی افزود: جای امیدواری است که اقداماتی که باشگاه پرسپولیس و توسعه فوتبال آن در سراسر کشور انجام می‌دهد، شاهد کارهای انجام شده‌ای هستیم که این جای خرسندی است و جای خوشحالی است که برنامه‌های باشگاه دارد به صورت یک اثر بخش و یک اثرگذار خودش را به نمایش در می‌آورد و این نشان می‌دهد که باشگاه در تهران و بویژه در تیم‌های پایه کار نکرده بلکه این کار را توسعه و گسترش داده که در آینده از بین نخبگان و مستعدین مدارس فوتبال بتواند تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید خودش را تشکیل بدهد و از بین تیم‌های تشکیل یافته پرسپولیس در سطح کشور بتواند نخبگان را به تیم‌های خارج از کشور معرفی کند و این بازیکنان را به کلاس‌های آموزشی خارج از کشور اعزام کند.

بهروز منتقمی در ادامه گفت: تفاهم‌نامه‌هایی که با باشگاه‌های رئال مادرید و همچنین با آ.ث.میلان، باشگاه‌های برزیل و سایر کشورها داریم، می‌توانیم این بازیکنان را به لیگ‌های خارج از کشور بفرستیم و آنها در دوره‌های کوتاه مدت و بلند مدت شرکت کنند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس افزود: این نویدی است برای هواداران و نویدی است به خانواده‌های طرفداران پرسپولیس که اقدامات باشگاه پرسپولیس تنها در تهران نیست بلکه در سراسر کشور خواهد بود و این نشان می‌دهد که شبکه اجتماعی پرسپولیس باز شده، گسترده شده و می‌تواند رضایت هواداران و رضایت علاقمندان به فوتبال پرسپولیس را به خودش جلب کند.

منتقمی ادامه داد: در همین راستا ما با تیمی که در اصفهان بودیم نشستی با مدیر کل محترم ورزش و جوانان اصفهان در محل اداره کل داشتیم تا بتوانیم این هماهنگی و ارتباطات را با نمایندگی خودمان برقرار کنیم و در بازیدهایمان، عزیزان و دست اندرکاران اداره کل بویژه معاونت ورزشی همراه بودند و همراهی کردند و اعلام نمودند که اداره کل ورزش و جوانان همه گونه حمایت را از نمایندگی پرسپولیس و همچنین از مدارس فوتبال پرسپولیس و توسعه مدارس در سراسر شهرستان‌های استان اصفهان این حمایت را خواهند داشت که برای رشد و تعالی فوتبال لازم است. ما در استانی حضور پیدا کردیم که قطب اصلی فوتبال مربوط به سپاهان و ذوب آهن است که تیم‌های خوب ما در لیگ کشور صاحب قدرت باشگاهی هستند. در کنار این باشگاه‌ها پرسپولیس هم به هر حال جایگاه خودش را در اصفهان باز می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)