دردسرهای یک منشور!

مرجع خبری پرسپولیس : وبسایت بین المللی گل و خبرگزاری نیمه دولتی فارس از صبح امروز و در پی انتشار خبری مبنی بر محرومیت مهاجم سابق پرسپولیس از مربیگری در لیگ برتر به جنگ لفظی پرداختند.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، در پی انتشار خبری با عنوان “پیوس نمی تواند در لیگ برتر مربیگری کند” در خبرگزاری نیمه دولتی فارس و تکذیب آن از سوی وبسایت بین المللی گل، مسئولان خبرگزاری فارس با حمله به مسئولان سایت گل و بیگانه خواندن آن ها مدعی شدند، این سایت از مخالفان طرح منشور اخلاقی در لیگ برتر ایران است! در خبر تکمیلی که ساعتی پیش در فارس منتشر شد از قول علیپور عنوان شده به جهت پرونده ای که در خصوص نحوه جذب بازیکن از سوی فرشاد پیوس در فدراسیون فوتبال وجود دارد، وی تا زمان رسیدگی به این پرونده حق مربیگری در لیگ برتر را ندارد.

سایت گل نیز با تکذیب منشوری بودن پیوس خبر فارس را تکذیب کرد که با واکنش مسئولان بخش ورزشی این خبرگزاری مواجه شد. در بخشی از بیانیه ای که خبرگزاری فارس در این خصوص منتشر کرده؛ سایت گل وابسته به بیگانگان و از مخالفان منشور اخلاقی معرفی شده است. این در حالی است که محرومیت پنج مربی و دو بازیکن از حضور در لیگ برتر طی ماه های اخیر همواره با حاشیه های بسیاری مواجه بوده. فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با هشدار به عزیزالله محمدی رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال هشدار داد که به هیچکس اجازه ورود به زندگی شخصی خود را نخواهد داد و اگر مسئولان فدراسیون با این مسائل برخورد نکنند، وی خود با عزیزالله محمدی برخورد خواهد کرد!

 

محمد مایلی کهن سرمربی تیم فوتبال سایپا نیز پس از پیروزی دو بر یک مقابل ذوب آهن با حمله به کریمی سعی کرد برای پاک شدن فضای فوتبال از منشور اخلاقی دفاع کند. گفتنی است طرح این موضوع در برنامه تلویزیونی 90 هم تا مدت ها بحث روز رسانه های ورزشی و حتی محافل سیاسی کشور بود.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)