مرجع خبری پرسپولیس : محمد منصورى ابومسلم كجا و محمد منصورى پرسپوليس كجا؟ اين جمله اى است كه خيلى ها در مورد منصورى به كار مى برند. هافبك تندوتيزپرسپوليس فصل قبل نتوانست آن طور كه بايد و شايد جايگاهى براى خودش در تيم محبوب پايتخت دست و پا كند. امسال هم كه با مصدوميت كار خود را آغاز كرده است.بد نديديم به سراغش برويم و هم جوياى احوالش شويم و هم نظرش را در مورد تيم بشنويم. با ما همراه باشيد:
خدا بد ندهد دوباره مصدوم شدى؟
متأسفانه همين طور است. در حين تمرين پايم رفت داخل گل و به عقب كشيده شد و در نتيجه از ناحيه عضله پا بشدت آسيب ديدم. فعلاً هر روز فيزيوتراپى مى كنم و كار با وزنه هم در دستور كارم هست.


گفته اند يك ماه نمى توانى براى پرسپوليس بازى كنى.
اين حرف را آقاى زيرينه زد تا فشارى روى من نباشد و در فضايى آرام به رفع مصدوميتم بپردازم. شايد زودتر از يك ماه هم به ميدان بازگردم اما دكتر تيم مى خواهد بدون دغدغه و عجله اين كار صورت بگيرد.


همه مى گويند منصورى خيلى بدشانس است كه اول فصل با اين مشكل روبرو شده است.
من هم همين فكر را مى كردم. قبل از اينكه فصل شروع شود از نظر بدنى در شرايط بسيار خوبى قرار داشتم. وقتى اين اتفاق افتاد ناراحت شدم و خودم را بدشانس ديدم اما فكر مى كنم قسمت اين بود تا پايم را بيشتر قوى كنم و بتوانم زودتر از هر زمان ديگرى جايگاه مناسبى در تركيب پيدا كنم. امسال خيلى آماده ام و مطمئنم كه مى توانم در پست خودم رضايت صمد را جلب كنم.
چه شد كه منصورى ابومسلم در پرسپوليس چهره نشد؟


دلايلش زياد است. خيلى از آنها گفتنى نيست.من بارها اين سؤال را از خودم پرسيدم. نمى دانم شايد مردم و يا كارشناسان متوجه نشدند كه مشكلاتم چه بوده. فصل قبل تيم پرمهره بود و حاشيه ها زياد. بازيكنى كه بازى نمى كرد ناراحتى اش را بروز مى داد اما من چنين خصوصيتى نداشتم. از حداقل زمانى كه فرصت به من مى رسيد نهايت استفاده را مى كردم. ديديد كه مقابل ابومسلم در پست هميشگى ام بازى كردم و گل هم زدم اما شرايط آن طور كه مى خواستم پيش نرفت. من در ابومسلم اسم و رسمى پيدا كردم و آمدم به پرسپوليس تا به تيم ملى بروم اما حالا بايد به فكر پيدا كردن جايى در تركيب اصلى باشم.
از اين بابت كه به پرسپوليس آمدى پشيمانى؟
نه، اصلاً. مى دانم كه انگيزه زيادى براى كسب موفقيت دارم. من هرگز روحيه ام را از دست نداده ام. امسال جو آرامتر است و شرايط براى پيشرفت كردن مهياست. خوشبختانه در تيم انرژى مثبت بيشتر شده است. پارسال حاشيه ها انرژى تيم را مى گرفت. خود من مدتى گوشى ام را خاموش كرده بودم اما از قول من مصاحبه هاى رنگارنگ و البته مشكل ساز منتشر مى شد. من ايمان دارم امسال مى توانم حقم را از پرسپوليس بگيرم.
پرسپوليس را مقابل مس چطور ديدى؟
تيم خوب كار كرد اما براى قضاوت كردن زود است. پارسال هم ۳ بازى اول را خوب آغاز كرديم اما بعداً شرايط عوض شد. همه مى دانيم كه در پرسپوليس شرايط سختى پيش روى ماست. خيلى از نفرات هنوز درفضاى اين پرسپوليس جا نيفتاده اند. بازيكن بايد به اين بلوغ برسد كه در پرسپوليس توپ مى زند و شرايط كار در اينجا سخت تر است.
بازى با استقلال اهواز را چطور مى بينى؟
من بازى راه آهن و فولاد را از نزديك ديدم. انگيزه تيم ها مقابل هم يك طور ديگر است اما مقابل پرسپوليس انگيزه ها كاملاً فرق مى كند. استقلال اهواز تيم بسيار خوبى است و انگيزه زيادى دارد. من با خداداد عزيزى كار كرده ام. مى دانم بازيكنانش با جان و دل براى او بازى مى كنند. پس بايد مراقب باشيم.
نتيجه را چه پيش بينى مى كنى؟
بايد صددرصد بازى را ببريم. پيش بينى كردن درست نيست. ما قهرمانى مى خواهيم وبايد بازى خانگى مان را ببريم. بايد حريفان در آزادى از ما وحشت كنند.
بدون تماشاگر؟
فقط يك بازى تماشاگر نداريم. بايد كارى كنيم كه در همه بازى هاى آزادى پر قدرت ظاهر شويم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)