مرجع خبری پرسپولیس : يكى از اولين نفراتى كه گفته مى شد جزو جدايى طلبان پرسپوليس است، اتفاقاً جزو نفرات اولى بود كه قراردادش را با سرخ پوشان تمديد كرد تا بدين ترتيب، فصل آينده نيز كماكان پيراهن قرمز را بر تن داشته باشد.

 

 پيراهنى كه عدد شماره ۱۶ پشت آن نقش بسته است و بر تن بازيكنى است كه امسال با برنامه و انگيزه ويژه ترى خود را آماده همراهى و يارى سرخ پوشان مى كند. گفت وگو با وى را بخوانيد:

• فكر مى كرديم جدايى ات از پرسپوليس قطعى است اما انگار برنامه ات عوض شد؟
– تقريباً كارم هم تمام شده بود و قرار بود جدا شوم اما صحبت هايى شد كه به وسيله آن طرفين دوباره به قصد همكارى، كارمان را ادامه داديم. مسأله خاص يا مشكل خاصى نبود.

• پس چرا مى خواستى جدا شوى؟

  

 

– به خاطر اينكه دوست داشتم شرايطم بهتر شود و فرصت بيشترى براى بازى داشته باشم. به هر حال هر فوتباليستى دوست دارد شرايطى برايش فراهم شود كه در هر تيمى كه هست فرصت بازى داشته باشد ولى متاسفانه اين شرايط برايم مهيا نبود ولى در صحبتى كه داشتم در نهايت به اين جمع بندى رسيدم كه بمانم و با تلاش و كوشش بيشتر حقم را بگيرم و بتوانم فرصت بيشترى براى حضور در تركيب پرسپوليس به دست آورم.

• پس حالا براى يك مبارزه ويژه خودت را آماده مى كنى؟
– صددرصد. تمام تلاش من اين است كه از روز اول طورى كار كنم كه بتوانم اعتماد كادر فنى را به خودم جلب كنم و جزو نفرات فيكس و اصلى تيم شوم. مسأله اى كه با توجه به پتانسيل و توانى كه در خودم مى بينم دور از دسترس نيست.

• شروع پرسپوليس براى فصل آينده و مبارزه ويژه اى كه پيش روى دارد را چطور پيش بينى مى كنى!
– به اعتقاد من بايد به آينده اين تيم خيلى خوشبين بود چون شرايط مهياست كه پرسپوليس با قدرت و انسجام لازم فصل را شروع كند. خوشبختانه امسال تيم خيلى زود و خيلى خوب يارگيرى اش را شروع كرد و از نظر كادر فنى و حضور سرمربى هم هيچ مشكلى نداريم و مديريت هم خيلى خوب توانسته فضا را براى ادامه كار مهيا كند و با اين فاكتورها تيم با آرامش و به دور از تنش ها و حواشى كار خود را آغاز مى كند. مسأله اى كه به شروع خوبمان كمك فراوانى مى كند. پرسپوليس امسال برخلاف سالهاى قبل از اول برنامه اش را مى داند و بر اساس آن اقدام به شروع فصل مى كند. با توجه به اين مسائل، بايد هم به آينده روشن پرسپوليس خوشبين بود.

• يارگيرى و جذب نفرات جديد چطور بوده است؟
– پرسپوليس امسال برخلاف خيلى از تيم ها و باشگاه هاى ديگر نه براساس فاكتورهاى غيرفنى و داشتن پول بازيكن گرفته است پرسپوليس نشسته است و به اين جمع بندى رسيده كه چه نفراتى را در چه پست هايى نياز دارد، بعد بر اين اساس يارگيرى كرده است. بر همين اساس است كه بهترين خريد هاى نقل و انتقالات فصل، براى پرسپوليس است. موضوعى كه با موفقيت در هر سه جام به همگان ثابت مى شود.

• پس با اين حساب بايد منتظر يك پرسپوليس خوب و آماده باشيم كه در هر سه جام مدعى است؟
– خدا را شكر تا اينجاى كار، اهداف باشگاه و تيم براساس نظم و قاعده خاصى پيش رفته كه در ادامه نيز همينطور خواهد بود و با انگيزه و تلاشى كه بين همه بچه ها و اعضاى تيم وجود دارد، مى توان به آينده خيلى خوشبين بود و به اين مساله فكر كرد كه پرسپوليس در هر سه جام و در هر سه جبهه اى كه مى جنگد، بتواند حرفهاى زيادى براى گفتن داشته باشد.

• با توجه به پستى كه بازى مى كنى و جذب مهره اى مثل اميرحسين فشنگچى در اين پست، چقدر آماده رقابت هستى؟
– رقابت در تيم بزرگى مثل پرسپوليس، مسأله جديدى نيست و هر سال پس از جذب نفرات جديد، بازار رقابت داغ است و خيال هيچ كس از به دست آوردن جايگاه ثابت و فيكس در تركيب پرسپوليس راحت نيست تلاش همه بازيكنان از جمله من اين است كه با يك رقابت سالم، بتوانم توانايى هاى خودم را به كادر فنى نشان دهم و جايگاه ثابت و فيكس در پرسپوليس به دست آورم و نتيجه تلاش هايم را به نحواحسن بگيرم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)