مرجع خبری پرسپولیس : محمد منصورى هافبك پرسپوليس معتقد است شرايط به گونه اى رقم خورده كه كرانچار در جمع سرخپوشان نتيجه بگيرد. او جو پرسپوليس را آرام و بازيكنان تيم را توانمند مى داند و مدعى است كرانچار در اين وضعيت نتيجه خواهد گرفت. گفت و گو با وى را بخوانيد:
وضعيت مصدوميتت به كجا كشيد؟
من از ناحيه بالاى كشاله ران مصدوم شدم و در حال حاضر بشدت پيگير هستم تا سريعتر پاى مصدومم خوب شود. هرروز به فيزيوتراپى مى روم، وزنه مى زنم و به استخر مى روم. صبح تا شب تمرين مى كنم تا زودتر بهتر شوم.


چرا اينقدر بدشانس هستى؟
چه بگويم؟ يك مقدار عجله كردم چون دوست داشتم در اولين بازى پرسپوليس در ليگ باشم. بدنم خيلى سرحال بود اما در يك صحنه در تمرين مى خواستم سانتر كنم كه پايم كش آمد. اتفاقاً جلوى كرانچار بودم و خودش هم همان لحظه فهميد كه مصدوم شدم.


بازى اول پرسپوليس مقابل مس كرمان چطور بود؟
بازى خيلى خوبى بود. بعضى ها مى گويند چرا مساوى كرديد آن هم در حالى كه جلو بوديد. مس كرمان تيم خيلى خوبى است. آنها مربى و بازيكنان خوبى دارند و هزينه خوبى هم كرده اند. ما نتيجه خيلى خوبى گرفتيم هرچند كه پارسال فصل را بهتر شروع كرديم و در ۳ بازى اول ۲ برد و يك مساوى داشتيم و ۷ امتياز گرفتيم. تيم ما الان بايد به شرايطى برسد كه اوايل فصل محكم كار كند و خودش را براى روزهاى سخت آماده كند. روزهاى سخت، بازيكنان باتجربه و قوى مى خواهد.اگر بازى ها كمى حساس تر شود فشار روى مابيشتر مى شود. بايد رفته رفته شرايط ما بهتر شود تا به خواسته كرانچار برسيم. ما بايد در تمام بازى ها براى بردن به زمين برويم. خانه و خارج از خانه هم ندارد. من بازى راه آهن و فولاد را از نزديك ديدم و حس كردم تيم هاى ديگر جلوى ما بيشتر مى دوند چون انگيزه بسيار بالايى مقابل پرسپوليس دارند. همين مسأله مسئوليت ما را بالا مى برد و كارمان را خيلى سخت تر مى كند. ما بايد ۲ برابر انرژى بگذاريم تا حريفان را ببريم.
بازى مقابل استقلال اهواز را چطور پيش بينى مى كنى؟

اين بازى در آزادى و بدون تماشاگر است. جاى هواداران در اين بازى خالى است. استقلال اهواز تيم خوبى است چون خداداد عزيزى هميشه تيم هاى خوبى مى بندد و تيم هاى او خوب كار مى كنند. بازيكنان براى مربيانى مثل خداداد با جان و دل كار مى كنند چون مربى شان را دوست دارند. حضور خداداد روى بازيكنانش خيلى تأثير دارد و آنها انرژى زيادى در زمين مى گذارند. حريف آنها هم پرسپوليس است و همين مسائل، شرايط را براى ما سخت تر مى كند اما بايد اين بازى را ببريم. نبايد در آزادى امتياز بدهيم. بايد شرايط را طورى فراهم كنيم كه آزادى براى حريفان پرسپوليس جهنم شود و هيچ تيمى جرأت امتياز گرفتن را در آزادى از ما نداشته باشد. بايد تمام بازى هايى كه درآزادى داريم را ببريم.
كار كرانچار را چطور ديدى؟
مربى خيلى خوبى است. چند روزى كه از نزديك با ايشان كار كردم و در تمرينات تيم بودم خيلى خوب بود. او به بازيكنان انرژى مى دهد. رفتار، شخصيت و تيپ ظاهرى اش هم روى بچه ها تأثير دارد. او با بچه هاى تيم خيلى خوب ارتباط برقرار كرده و همه بچه ها را خوب مى شناسد. كار فنى اش هم خوب است. كسى كه در جام جهانى سرمربى كرواسى بوده صددرصد خوب است. به نظر من او با پرسپوليس نتيجه مى گيرد.
چرا اينقدر مطمئن هستى؟
به هر حال آقاى عبدى كه كمك ايشان است هم خوب كار مى كند و كمك زيادى به ايشان مى كند. عبدى هم از نظر فنى مربى خيلى خوبى است. شرايط طورى است كه كرانچار مى تواند با پرسپوليس نتيجه بگيرد. پرسپوليس هم جو آرام و بى حاشيه اى دارد و هم بازيكنان خوبى در خدمت تيم هستند كه با اين شرايط كرانچار مى تواند نتيجه بگيرد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)