مرجع خبری پرسپولیس : محمد منصوری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:  با اولين برد اعتماد به نفسمان بالا مي‌رود.


محمد منصوري كه براي اولين بار در ليگ يازدهم براي پرسپوليس به ميدان رفت، درباره شكست تيمش مي‌گويد: «شايد الان هر چه بگويم بهانه باشد اما واقعا شرايط بوشهر خيلي بد بود و كار براي ما سخت. رطوبت در بازي بچه‌ها تاثير گذاشته بود.

 

شايد بگويند اين شرايط براي شاهيني‌ها هم وجود داشت اما آنها در بوشهر تمرين مي‌كنند و براي آنها كنار آمدن با اين قضيه راحت‌تر است.»

 

وي ادامه مي‌دهد: «شرايط آب و هوايي روي كارآيي بچه‌ها تاثير گذاشته بود اما گل اول را روي اشتباه خودمان خورديم، قبل از گل ما هم تيم زهرداري نبوديم اما آنها هم كاري نكردند.»

 

منصوري مي‌گويد: «هوا گرم بود، بعد از گل اول تيممان از هم پاشيد. بعد از گل دوم حريف شرايطمان كمي بهتر شد و پاس‌هاي بيشتري داديم. مي‌توانستيم گل مساوي را هم بزنيم اما بدن بچه‌ها تحليل رفته بود.»

 

منصوري مي‌گويد: «استارت خوبي در ليگ نداشتيم اما اين دليل نمي‌شود كه در ادامه راه عملكرد خوبي نداشته باشيم. شايد اين نتايج از يك جهت برايمان خوب شود و آن، اينكه انگيزه داريم اشتباهات قبلي را تكرار نكنيم. ان‌شا‌ء‌ا… اولين بردمان را پنج‌شنبه شب در تهران جشن مي‌گيريم. با اين اتفاق هم به لحاظ رواني شرايط بهتري پيدا مي‌كنيم و هم اعتماد به نفسمان بالا مي‌رود. در اين شرايط مي‌توانيم خودمان را از زير فشار رها كنيم. كار سختي در پيش داريم اما پرسپوليس تيم بزرگي است و بازيكنان بزرگي دارد كه مي‌توانند شرايط را تغيير دهند.»

 

هافبك چپ پاي پرسپوليس درباره اولين نمايش خود در اين فصل كه البته چندان هم طولاني نبود و نزديك به 25 دقيقه طول كشيد مي‌گويد: «در آن شرايط كه بچه‌ها از نظر بدني تحليل رفته بودند به زمين رفتم تا بين بازيكنان پاس‌هاي بيشتري رد و بدل شود. فكر كنم بد نبودم و استيلي هم نسبتا رضايت داشت. در آن دقايق دو سه پاس خوب به بازيكنان خطوط جلويي‌مان دادم و يك كرنر ارسال كردم كه با ضربه سر خوب نوري توأم شد اما متاسفانه تبديل به گل نشد. از آنجايي كه تازه نفس بودم بقيه گفتند وقتي وارد زمين شدم تيم شكل بهتري به خود گرفت و اميدوارم در بازي‌هاي بعد هم من بهتر باشم هم پرسپوليس.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)