پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم زیر ۲۲ سال کشورمان گفت: از بحث فنی دور و به سمت حاشیه کشیده می‌شویم و این مشکل توسط هیچ‌کس به جز علی کفاشیان حل نمی‌شود.

علیرضا منصوریان در تمرین امروز تیم فوتبال زیر 22 سال گفت: امروز اولین جلسه تمرینی ما برای مسابقات نهایی آسیا در کشور عمان برگزار شد که پیش از این مسابقات با کره‌جنوبی، 2 دیدار دوستانه برگزار خواهیم کرد. متاسفانه 14 بازیکن در تمرین امروز نیستند و با 12 بازیکن شروع کردیم که این خبر خوبی نیست.

وی افزود: اکنون از بحث فنی دور شد‌ه‌ایم و به سمت حاشیه کشیده می‌شویم و این مشکل توسط هیچ‌کس به جز علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال حل نمی‌شود و فقط او می‌تواند با یک تصمیم جدی حاشیه‌ها را دور کند.

سرمربی تیم زیر 22 سال کشورمان خاطرنشان کرد: مشکل به وجود آمده 3 ضلع دارد که یکی از آنها آقای کی‌روش است که می‌خواهد تیمش را برای جام جهانی 2014 آماده کند و یک طرف آن مربیان لیگ هستند که تیم‌هایشان یا در آستانه سقوط قرار دارند و یا برای قهرمانی می‌جنگند. آنها همبازی‌های سابق یا اساتید من بودند و نمی‌خواهم با آنها جنگ کنم. یک سوی دیگر این مشکل نیز وضعیت تیم زیر 22 سال است که نمی‌دانیم آیا این تیم قرار است برای جام ملت‌ها آماده شود یا نه.

منصوریان با بیان اینکه در سال فوتبالی هستیم و باید برنامه‌ای برای خودمان بچینیم، اظهار داشت: اگر برای ما جام جهانی و دیدار با آرژانتین، نیجریه و بوسنی مهم است یک برنامه تعریف کنیم و اگر این تیم برای آینده فوتبال مهم است برنامه دیگری داشته باشیم. بین این دو تیم یک نقطه کور وجود دارد و به همین دلیل در نامه‌ای از کفاشیان خواستم تصمیم جدی در این خصوص بگیرد چون قرار است 20 دی‌ماه برای مرحله نهایی مسابقات آسیایی به عمان برویم و هنوز از برنامه خود بی‌خبریم.

وی یادآور شد: با علی دایی صحبت می‌کردم و به او حق می‌دهم که نگران غیبت بازیکنانش باشد. از سوی دیگر به خودم حق می‌دهم که می‌خواهم تیم زیر 22 سال را موفق کنم. پرسپولیس در کورس قهرمانی است و علی دایی نمی‌تواند بازیکنان تاثیرگذارش را به تیم زیر 22 سال بدهد. یحیی گل‌محمدی، رسول خطیبی و تیم‌هایی مانند ذوب‌آهن هم شرایط خاص خودشان را دارند.

سرمربی تیم زیر 22 سال، در پاسخ به این سوال که این مشکل چگونه باید حل شود، گفت: در این بین بحث کدخدامنشی و این حرف‌ها نیست که کسی بخواهد به تنهایی مشکل را حل کند. ما به نقطه نهایی رسیدیم و باید بین باشگاه‌ها و تیم ملی یکی مهم باشد و من باید بدانم چه وضعیتی دارم. اگر قرار است با تیم «ب» به مسابقات برویم اینگونه با احساسات مردم بازی می‌کنیم و در مسابقات نیز زنگ تفریح می‌شویم از سوی دیگر دوست ندارم با همکارانم دعوا کنم و فردا که تیمشان نتیجه نگرفت، به من بگویند که به کارمان لطمه زدی. اینگونه به تیم من هم لطمه وارد می‌شود و من به عنوان یک مربی جوان نمی‌خواهم در کارم لطمه بخورم.

منصوریان درباره بحث حضور وینگادا در تیم امید گفت: تیم امید ما هستیم و من شنیده‌ام قرار است برای تیم زیر 20 ساله‌ها مربی بیاورند و می‌خواهند این تیم را به یک مربی بدهند تا برای سال 2016 در مسابقات المپیک تیم امید را آماده کند. امیدوارم این موضوع به تیم ما لطمه نزند. اکنون وینگادا لطمه دیگری برای تیم ما است و البته منظور من شخص او نیست بلکه بحث حاشیه‌ای است که به وجود آمده است.

وی درباره اینکه تیم امید متعلق به فدراسیون فوتبال است یا کمیته ملی المپیک، تصریح کرد: 36 سال است که این مشکل وجود دارد و تیم امید دارای دو متولی است. حتی اگر یک کودک هم دو خانواده داشته باشد مقابل کار او گرفته می‌شود. بهتر است یک نفر این تیم را بردارد و مشکلات آن را برگردن بگیرد و مطمئن باشید در این صورت ما برای رسیدن به المپیک نیز موفق خواهیم بود.

 

گفتنی است دو بازیکن تیم پرسپولیس به نام های مسلمان و صادقیان به تیم امید دعوت شده اند و این مسئله باعث نمی شود که بازی های تیم پرسپولیس لغو شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)