مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: از همان بازی اول محکم قدم برخواهیم داشت و در بازی اول نشان می‌دهیم زنگ خطری برای حریفان در این فصل خواهیم بود.

 

محمد منصوری فهیم در خصوص شرایط تیم اظهارداشت: 2 اردوی خوب را پشت سر گذاشتیم. اردوی آلمان به نوعی تکمیل کننده اردوی اردبیل بود و باعث شد برای شروع لیگ به آمادگی خوبی برسیم. در حال حاضر نیز کارهای سرعتی را در دستور کار خود قرار دادیم تا بدنها سنگینی خود را ول کرده و برای مسابقات لیگ آماده شویم.

فکر می‌کنم ما با این 2 اردو زمان را از دست ندادیم و امیدوارم در ادامه بتوانیم نتیجه بگیریم. به شخصه خوش‌بین هستم تا در هر 3 جام پیش رو موفق عمل کنیم.او در خصوص بازی مقابل پیکان اظهارداشت: ما در این بازی فوتبال خوبی ارائه دادیم اما متأسفانه روی یک ضد حمله گل خوردیم و این کاملا یک اشتباه بچگانه بود.

 

 ما در تمامی دقایق بازی برای زدن گل هجومی بازی می‌کردیم اما در حالی که اصلا انتظار نداشتیم و روی اتفاق بازی را واگذار کردیم هر چند که نتیجه در این بازی اصلا اهمیت نداشت.

وی در خصوص بازی مقابل تراکتورسازی نیز اظهارداشت: تراکتور تیم خوبی است و بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت اما از همان بازی اول محکم قدم برخواهیم داشت و در بازی اول نشان می‌دهیم زنگ خطری برای حریفان در این فصل خواهیم بود.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)