دوشنبه 21 بهمن(13:12)

مرجع خبری پرسپولیس:هافبک تیم پرسپولیس در آستانه برگزاری دربی بزرگ پایتخت گفت: بازیکنان پرسپولیس باید با تمام وجود برای پیروزی بجنگند.
محمد منصوری خاطرنشا کرد: تمرینات بسیار خوبی را انجام داده و تمام بازیکنان پرسپولیس برای بازی در مقابل استقلال روز به روز آماده تر می شوند.
وی ادامه داد: بازی با پرسپولیس و استقلال همیشه ویژگی های خاص خود را داشته و این بازی به دلیل وجود شرایط ویژه ای که دارد و هواداران زیادی که دوتیم را تشویق می کنند همیشه جدا از بازی های لیگ محسوب می شود.
وی افزود:

بازیکنان ما در این دیدار باید جان خود را برای پیروزشدن در مقابل استقلال فذدا کنند زیرا برای رسیدن به روزهای خوب و برگشت اقتدار پرسپولیس نیاز مبرمی به 3 امتیاز این مسابقه داریم.
 منصوری با اشاره مصدومین تیم پرسپولیس عنوان کرد: درست است که چند نفر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما پرسپولیس یک تیم بزرگ است و این به اندازه کافی مهره دارد که جایگزین بازیکنان باشند.
 وی در پایان اظهار داشت: استقلال در این هفته ها بسیار خوب کار کرده اما در مقابل ما بازیکنان این تیم روز سختی را خواهند داشت و مامی توانیم برتری خود را در این بازی به آنان اثبات کنیم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)