مرجع خبری پرسپولیس : پس از اينكه مدتى بود در تركيب فيكس و ثابت پرسپوليس جاى نداشت با تغييرات گسترده اى كه در تركيب سرخپوشان در آخرين ديدارشان در مرحله اول ليگ قهرمانان آسيا به وجود آمد اين شانس نصيب محمد منصورى شد تا به عنوان يكى از مردان پرسپوليس در ديدار حساس سرخ ها به لحاظ جايگاه در جدول، مقابل الشباب عربستان به ميدان برود و در دقايقى كه در زمين حضور داشت عملكرد قابل قبولى را از خود ارائه كرد تا در پيروزى يك بر صفر پرسپوليس كه منجر به صعود قاطعانه سرخ ها به مرحله بعدى داشت سهيم باشد و اين مسأله باعث خوشحالى او و ساير اعضاى تيم شود. در شرايطى كه محمد منصورى در ديدار رفت سرخپوشان مقابل الشباب كه در عربستان برگزار شد در تركيب اصلى سرخ ها به ميدان رفت، سراغ او رفتيم تا از هر درى با او صحبت كنيم. منصورى كه در بازى مقابل الشباب عملكرد قابل قبولى از خود ارائه داد در پاسخ به سؤالات ما چنين گفت:
pnnc • پيروزى شيرينى مقابل الشباب به دست آورديد تا به عنوان تيم اول گروه جواز صعود به مرحله بعدى را كسب كنيد. از بازى صحبت مى كنى؟
بازى سختى داشتيم. مسأله اى كه از قبل آن را پيش بينى مى كرديم. الشباب جزو تيم هاى قوى اين مرحله از رقابت ها بود. همان طور كه خودتان ديديد آنها در طول بازى با جنگندگى و دوندگى بالا مقابل ما قرار گرفتند اما انگيزه بالايى كه ما داشتيم باعث شد تمام هم و غم خود را معطوف به اين مسأله كنيم كه حتماً در اين ديدار به پيروزى برسيم كه خدا را شكر اين اتفاق رخ داد و توانستيم طى يك بازى خوب و تماشاگر پسند هم ۳ امتياز بازى را بگيريم و هم براى بازى در مرحله بعد بتوانيم امتياز ميزبانى را به دست آوريم.


pnnc • اما در طول بازى فشار زيادى را تحمل كرديد و در دقايق پايانى تقريباً بازى يك طرفه شده بود.
ما در ليگ و جام حذفى خوب نتيجه نگرفته بوديم و به نوعى از تيم ما قطع اميد شده بود. براى همين به هر قيمتى بود تلاش كرديم پيروزى مان را به هر نحو ممكن حفظ كنيم. البته با توجه به برنامه اى كه پس از گل داشتيم بيشتر چشم به ضد حملات دوخته بوديم و طبيعى بود كمى از قدرت تهاجمى ما كاسته شود اما همان طور كه خودتان شاهد بوديد در دقايق پايانى چند فرصت خوب براى گلزنى داشتيم تا پيروزى مان را قطعيت بيشترى ببخشيم اما بدشانسى پرسپوليس و خوش شانسى الشباب مانع از تحقق اين مسأله شد.

گفتى اكثراً از پرسپوليس قطع اميد كرده بودند اما بر خلاف اين مسأله پرسپوليس تنها نماينده از ۴ نماينده ايران بود كه جواز صعود به مرحله بعد را به دست آورد. فكر مى كنى علت اين مسأله در چه بود؟
باور كنيد در ليگ و جام حذفى هم تمام تلاش ما در پرسپوليس اين بود كه بتوانيم بهترين نتايج را كسب كنيم اما شانس با ما يار نبود و اسير اتفاقات شديم وگرنه گروه ما در آسيا از ديگر تيم هاى ايران سخت تر بود. به عنوان مثال همين الشبابى كه ما در خانه از آنها تساوى گرفتيم و در تهران آن را شكست داديم، مقابل الاتحاد، حريف استقلال با ۴ گل پيروز شد. در مجموع به نظر من الشباب يكى از قوى ترين تيم هاى حال حاضر غرب آسياست كه خوشبختانه پيروزى ما مقابل اين تيم خيلى چيز ها را ثابت كرد.

در روزى كه پرسپوليس در تهران بازى حساسى را به لحاظ اهميت از جهت صعود به عنوان تيم اول داشت، انتظار مى رفت استقبال بهترى از هواداران صورت بگيرد اما اين طور نشد. علت اين مسأله چيست؟
شايد يكى از اصلى ترين دلايل اين مسأله نتايج نه چندان خوب ما در ليگ و
جام حذفى بود تا هواداران از ما ناراضى باشند و به نوعى اعتراض خود را به اين شكل نشان بدهند. يك علت ديگر اين مسأله هم بازى در روز غير تعطيل بود. در هر صورت حالا كه با پيروزى مقابل الشباب با اقتدار صعود كرديم، براى بازى بعدمان مقابل بنيادكار منتظر ۱۰۰ هزار هوادار هستيم تا با تشويق ها و حمايت هاى خود، ما را براى يك پيروزى ديگر يارى كنند.

خيلى وقت بود محمد منصورى جايى در تركيب پرسپوليس نداشت، حتى اين مسأله منجر به بروز حرف و حديث هايى هم شده بود.دوست داريم در اين مورد از زبان خودت بشنويم كه جريان چه بود؟
در اين مدت كه در تركيب نبودم عده اى با سوء استفاده از اين مسأله صحبت هايى را از قول من در روزنامه ها مطرح كردند كه روحم از آنها خبر نداشت. حتى اين مسأله را با مربيان هم مطرح كردم. در مورد نيمكت نشينى هايم و بازگشت دوباره ام به تركيب بايد بگويم شخصاً دوست دارم در جناح راست بازى كنم و از مربيان خواستم از من در اين پست استفاده كنند چون معتقدم در اين پست با آزادى عملى كه دارم مى توانم مؤثر واقع شوم. در بازى با راه آهن كه موفق به گلزنى شدم در اين پست بودم. متعاقب آن در بازى با پاس همدان هم توانستم رضايت كادر فنى را جلب كنم. به هر حال وقتى در تمرينات و فرصت هايى كه به من داده شد توانستم اعتماد كادر فنى را جلب كنم، بازگشت دوباره اى به تركيب داشتم. موضوعى كه تلاش مى كنم در ادامه بازى هاى آسيايى مان و پس از آن در فصل بعدى ليگ جايگاهم را در تركيب اصلى پرسپوليس حفظ كنم.


اگر صحبت خاصى دارى در پايان اين مصاحبه از زبان خودت مى شنويم؟
اميدوارم روند رو به رشدى كه در ليگ آسيا يى داشتيم تداوم داشته باشد. حالا كه به عنوان تيم اول و تيم برتر گروهمان به مرحله بالاتر صعود كرديم درصدد هستيم با پيروزى مقابل بنيادكار ثابت كنيم قهرمانى در آسيا را نشانه رفته ايم و به كمتر از آن نيز قانع نيستيم. ما با قهرمانى در آسيا خيلى از حقايق را به اثبات مى رسانيم و به همه ثابت مى كنيم ناكامى ما در ليگ برتر و جام حذفى دليلى جز بدشانسى ما نداشت

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)