دنبال هواداران‌ گشتيم اما نبودند

مرجع خبری پرسپولیس : محمد منصوري خيلي دوست داشت مقابل سايپا بازي كند اما مصدوميت، او را از خواسته‌اش دور كرد تا الان به فكر بازي‌هاي آينده پرسپوليس باشد. منصوري كه تلاش مي‌كند به بازي صنعت نفت آبادان برسد اعلام مي‌كند اگر كادر فني از او در اين بازي استفاده كند، ضرر نخواهد كرد چرا كه به فكر گل زدن است و مي‌خواهد پرسپوليس با گل او پيروز شود.

 

به نظر مي‌رسد از اينكه مصدوم شدي و نتوانستي جلوي سايپا بازي كني، خيلي ناراحتي؟
■ خدا را شكر خيلي وقت است كه سلامتي‌ام را به‌دست آوردم. درست است كه در زمان بدي مصدوم شدم اما در آستانه بازي با سايپا به بهبودي كامل رسيدم و ديگر مشكلي براي بازي كردن ندارم.

 

پس خط خوردنت براي بازي با سايپا به دليل مصدوميت نبوده؟
■ نه، به خاطر مصدوميت نبوده چون من بعد از پايان مصدوميتم كه قبل از بازي با سايپا هم بوده يك جلسه هم با تيم تمرين كردم اما به خاطر اينكه فقط يك جلسه بود، طبيعي بود كه خط مي‌خوردم و اصلا تعجب نكردم.

 

 

 

پس به بازي با نفت آبادان مي‌رسي؟
■ در اين مدت خيلي خوب تمرين كردم و آمادگي‌ام نسبت به فصل قبل هم به لحاظ روحي رواني و هم به لحاظ بدني بهتر شده اما حضورم در بازي مقابل نفت بستگي به نظر كادر فني دارد و من به نظرشان احترام مي‌گذارم. البته مطمئن باشيد كادر فني در صورتي كه از من در بازي با نفت استفاده كند، ضرر نمي‌كند.

 

راستي، چه نظري در مورد بازي با سايپا داري؟ فكر مي‌كني پرسپوليس خوب بازي كرد؟
■ به نظر من بازي بدون تماشاگر اصلا جذابيت ندارد. اين بازي هم اصلا جذاب نبوده اما خدا را شكر تيم به 3 امتيازي كه مي‌خواست دست پيدا كرد.

 

اين هفته پرسپوليس با نفت بازي دارد، به نظرت مي‌توانيد در اين بازي خارج از خانه هم 3 امتياز لازم را به دست بياوريد؟
■ نفت تيم خيلي خوبي است كه در 3 بازي اول پيروز شده و الان به عنوان تنها تيم 9 امتيازي در صدر جدول قرار گرفته اما اين مسائل دليل نمي‌شود ما به چيزي جز پيروزي فكر كنيم و فقط 3 امتياز را مي‌خواهيم چون به دنبال قهرماني هستيم.

 

اما پرسپوليس در بازي با صباي قم هم به دنبال 3 امتياز بود كه …
■ شكست از صبا يك اتفاق بود و مطمئن باشيد كه در اين بازي چنين اتفاقي نمي‌افتد چون آنها نيمي از توان خود را هم در اختيار ندارند.

 


منظورتان هواداران است؟
■ بله، نبود هواداران آباداني به نفع ماست چون آنها پرهيجان و متعصب هستند. من واقعا مي‌گويم هيچ جاي دنيا هواداراني مثل هواداران آبادان ندارد، پس شك نكنيد كه نبود آنها به نفع ما خواهد بود، هرچند كه اين مساله از جذابيت بازي كم مي‌كند.

 


اما هواداران پرسپوليس هم همين طور هستند و حتي در آبادان هم مي‌توانستند حمايت‌تان كنند …
■ همين‌طور است. پرسپوليس تيم بزرگي است كه هوادارانش، هويتش هستند. ما هم در بازي‌هايي كه هواداران‌مان نباشند نيمي از توان‌مان را نداريم و اميدوارم ديگر بازي‌هايمان بدون تماشاگر انجام نشود چون در بازي قبل هر چه گشتيم آنها را نديديم و واقعا از اين بابت ناراحت شديم.

 


راستي، رفتن اوساله خوشحال‌تان كرد؟
■ نه، چرا بايد خوشحال باشيم. شايد باور نكنيد اما همه بازيكنان ناراحتند چون اوساله بازيكن خوب و مودبي بود و داشتيم به حضور او در تيم عادت مي‌كرديم كه اين اتفاق افتاد. به هرحال كار باشگاه واقعا حرفه‌اي بود و مديريت باشگاه را نشان داد. ضمن اينكه همه ما دعا مي‌كنيم هروه بهبود پيدا كند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)