مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليسى ها قصد دارند با كسب پيروزى در بازى فردا مقابل مس كرمان خاطره تلخ شكست مقابل سپاهان را به دست فراموشى بسپارند و در ادامه رقابت هاى ليگ، يعنى در نيم فصل دوم امتيازاتى را كه اوايل فصل از دست داده  اند را جبران نمايند. پيروزى مقابل مس براى سرخ ها از جهات مختلفى حائز اهميت است. محمد منصورى، هافبك جوان سرخپوشان كه پس ازپشت سر گذاشتن نيم فصلى نه چندان جالب، در نيم فصل دوم خود را در تركيب اصلى تيم جاى داده معتقد است پرسپوليس در روز بازى با مس بازى سختى را در پيش دارد اما با وجود اين مسأله ۳ امتياز اين ديدار براى سرخ هاست. مابقى صحبت هاى منصورى را از بازى با سپاهان و رويارويى پرسپوليس با مس بخوانيد:

• چند روزى از ديدار با سپاهان گذشته اما مى خواهيم راجع  به آن بازى كمى برايمان صحبت كنى؟
– نمى دانم، چه بگويم! انگار تمامى شرايط دست به دست هم داده بود كه در آن بازى برنده نشويم. روز بازى با سپاهان روز رحمتى بود و درخشش دروازه بان سپاهان مزيد برعلت شد تا نتوانيم نتيجه لازم را بگيريم و ۳ امتياز را به حريف واگذار كنيم. متأسفانه طى روزهاى گذشته خيلى ها در اين شكست عادل يا نوروزى را مقصر مى دانند كه چرا پنالتى ها را تبديل به گل نكرده اند اما اين قضاوت اصلاً درست نيست. ما بعد از اينكه ۱۰ نفره شديم، توانستيم بازى را به تساوى بكشانيم و بعد از آن نيز با وجود فشار حريف و بازى در خانه حريف شجاعانه بازى كرديم اما انگار قسمت نبود از اصفهان امتيازى بگيريم.

• مسأله اى كه قبل از اين ديدار باعث نگرانى پرسپوليسى ها بود، اين بود كه معتقد بودند تيم به دليل تمرينات پرفشار در دوبى به لحاظ بدنى خسته شده و در اين بازى با افت مواجه شده است؟
– درست است كه در دوبى فشار فوق العاده اى به ما وارد شد اما ثابت كرديم اين مسأله تأثيرى منفى در شرايط بدنى و فنى ما نگذاشت در اصفهان همه ديدند پرسپوليس با وجود ۱۰ نفره شدن و شرايط بد جوى، يك  لحظه هم مقابل حريف پا پس نكشيد و از نظر بدنى نه تنها مشكلى نداشتيم بلكه شرايطمان هم خيلى خوب بود اما با وجود اين مسأله به خاطر بدشانسى هايمان، نتوانستيم نتيجه لازم را به دست آوريم.

• و حالا بازى مقابل مس پيش روى پرسپوليس است. فكر مى كنى پرسپوليس بتواند در اين ديدار جبران مافات كند؟
– مس جزو تيمهاى خوب ليگ است. درست است اين تيم چند هفته اى است دچار بحران در نتيجه گيرى شده اما نبايد فكر كنيم اين تيم، تيم ضعيف يا دست و پابسته اى است. اين بزرگترين اشتباهى است كه ممكن است در اين ديدار مرتكب شويم. مس با وجود بحران هايى كه دارد مقابل پرسپوليس از انگيزه هاى ويژه هاى برخوردار است و مى تواند حريف خطرناكى براى ما باشد. بايد حواسمان جمع باشد مقابل اين تيم غافلگير نشويم.

• تغيير و تحولات نيمكت هدايتى مس را در ضعف اين تيم چقدر مؤثرى مى دانى؟
– درست است، مربى مس عوض شد اما بازيكنان اين تيم كه عوض نشده اند. به اعتقاد من پرويز مظلومى زحمت زيادى براى مس كشيد و توانست سال قبل سهميه آسيايى را براى اين تيم كسب كند. جدايى مظلومى مى تواند به ضرر اين تيم شود.

• نتيجه اين ديدار را چطور پيش بينى مى كنى؟
– همان طور كه گفتم كارمان سخت است. البته بازى خانگى  ما در تهران يك امتياز و پوئن مثبت براى ما به حساب مى آيد. ما بايد براى جلب رضايت هوادارانمان پس از باخت در اصفهان صددرصد برنده اين ديدار باشيم. مطمئن باشيد براى ماندن دركورس مس را شكست مى دهيم.

 
• در چند بازى اخير با عملكرد خوبى كه داشتى، جزو مردان ثابت تيم بودى. براى بازى با مس هم فيكس هستى؟

– هنوز هيچ چيز معلوم نيست. من در اين هفته تمرينات خوبى را پشت سر گذاشتم و از آمادگى خوبى برخوردارم. بازى كردنم در اين ديدار به نظر كادرفنى بستگى دارد. به هرحال من مشكلى ندارم و اگر كادرفنى بخواهد آماده ام تا براى پرسپوليس به ميدان بروم و در موفقيت پرسپوليس سهيم شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)