مرجع خبری پرسپولیسهافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی برای مشخص شدن تکلیف فصل آینده برای مذاکره با کاشانی به شورای شهر رفتم متوجه شدم نامم در لیست 10 بازیکنی که علی دایی از فصل قبل می‌خواست وجود دارد.

 

محمد منصوری فهیم اظهارداشت: روز شنبه از ترکیه به ایران برگشتم و حضورم در ترکیه صرفا جهت تفریح بوده است. وی ادامه داد: با سپاهان هیچ قراردادی را امضا نکرده بودم که رسانه‌ها نوشته بودند با این تیم تمام کردم، بلکه مذاکراتی داشتیم اما در نهایت در پرسپولیس ماندم.

 

 وقتی برای مذاکره با حبیب کاشانی به شورای شهر رفتم متوجه شدم که نامم در لیست دایی قرار دارد؛ بنابراین با توجه به شناختی که از کاشانی داشتم تصمیم گرفتم در پرسپولیس بمانم. فصل گذشته با توجه به مصدومیتهای پیاپی سال خوبی را پشت سر نگذاشتم اما امسال می‌خواهم لیگ را شروع کنم.

 

 

هافبک پرسپولیس در خصوص رد پیشنهاد سپاهان گفت: سپاهانیها 2، 3 سالی است که مرا می‌خواهند و تقریبا برای فصل کارم برای پیوستن به این تیم تمام شده بود اما با توجه به اینکه پرسپولیس تیم مورد علاقه‌ام است، در این تیم ماندم.

 

وی خاطرنشان ساخت: بسیار برای این فصل خوشبینم. ما مربی بزرگی داریم و مطمئن باشید از همان ابتدا لیگ را خوب شروع خواهیم کرد و در لیگ و آسیا مدعی خواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)