به سرپرستي تيم فكر هم نمي‌كنم
مرجع خبری پرسپولیس : حشمت‌الله مهاجراني گفت: به قبول مسووليت سرپرستي پرسپوليس فكر نمي‌كنم.

 

حشمت‌الله مهاجراني درباره همكاري احتمالي‌اش با باشگاه پرسپوليس اظهار كرد: حميد استيلي تلفني با من درباره حضور در پرسپوليس صحبت كرد، قرار است با حميد جلسه بگذارم و براي فعاليت در پرسپوليس توافق كنيم.


وي در پاسخ به اين سوال كه آيا براي مسووليت سرپرستي تيم كه محمود خوردبين عهده‌دار آن است، با شما صحبت شده، ‌اظهار كرد: خير،‌ بنده به هيچ وجه به مسووليت سرپرستي تيم فكر نمي‌كنم. اين مسووليت آدمي مي‌خواهد كه شرايطش را داشته باشد.


اگر ممكن باشد من در حيطه مسايل فني با پرسپوليس همكاري مي‌كنم. حالا ممكن است مشورت فني به استيلي بدهم اما خواسته‌ اصلي‌ام راه انداختن مدرسه و آكادمي باشگاه است. اگر مسوولان تيم موافقت كنند، در اين زمينه با پرسپوليس همكاري خواهم كرد. اين اقدام را مهمترين تصميم براي آينده فوتبال پرسپوليس مي‌دانم.


مهاجراني در پاسخ به اين سوال كه آيا با توصيه استيلي به كاشاني، قرار است با باشگاه مذاكره كنيد، اظهار كرد: اعتبار كاري بنده نياز به پادرمياني، وساطت يا توصيه كسي ندارد. من و حميد سال‌هاي زيادي است كه همديگر را به خوبي مي‌شناسيم و مي‌دانم حبيب كاشاني هم به خوبي با اخلاقياتم آشناست.


وي درباره نحوه همكاري‌اش با باشگاه ابومسلم و اينكه آيا خللي در همكاري با پرسپوليس ايجاد نخواهد كرد، به ايسنا گفت: به ابومسلم علاقه‌ و ارادت داشته و اين تيم را يك تيم خانوادگي مي‌دانم. با وفايي صحبت كردم و گفتم براي موفقيت ابومسلم حاضرم با آنها همفكري كنم. صحبت‌هايم درباره اين تيم در همين حد بوده و تداخلي با مسووليتم در پرسپوليس نخواهد داشت.



 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)