پرسپولیس نیوز: سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که هافبک‌های پرسپولیس و استقلال در دربی روز پنجشنبه در جریان بازی تعیین‌کننده هستند.

حشمت مهاجرانی در مورد دربی تهران ۸۶ که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: جملات تکراری در مورد دربی این است که نتیجه قابل پیش‌بینی نیست و نتیجه این بازی هیچ ربطی به شرایط دو تیم و جدول رده‌بندی ندارد. هر دو تیم در این مقطع از لحاظ فنی شرایط خوبی دارند، پرسپولیس که صدرنشین است و استقلال هم با آمدن شفر متحول شده.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که شانس کدام تیم برای برد در این بازی بیشتر است، خاطرنشان کرد: شانس هر دو تیم برابر است و مهم این است که در جریان بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. فقط امیدوارم که شاهد یک دربی زیبا و  جذاب باشیم تا مردم لذت ببرند.

وی در خاتمه تصریح کرد: هافبک‌های پرسپولیس و استقلال در دربی روز پنجشنبه، در جریان بازی تعیین‌کننده هستند. هر دو تیم هافبک‌هایی با خصوصیات مختلف دارند که می‌توانند تعیین‌کننده باشند. در خط حمله استقلال هم تیام مهاجم زهرداری است که می‌تواند هر دفاعی را به هم بریزد، این وضعیت در مورد علیپور هم وجود دارد و او هم مهاجم خطرناکی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)