مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی سابق تیم ملی ایران معتقد است بازی پرسپولیس مقابل صبا برای استیلی و شاگردانش سرنوشت ساز است و اگر پرسپولیس بتواند در این بازی پیروز شود در مسیر موفقیت قرار خواهد گرفت.

 

مهاجرانی اعتقاد دارد پیروزی در شیراز مقابل فجرسپاسی برای هر تیمی دشوار است اما خلاقیت علی کریمی ، پرسپولیس را در شیراز سربلند کرد. گفت و گو با سرمربی سابق تیم ملی ایران را بخوانید:

*دیدار پرسپولیس مقابل فجرسپاسی را دیدید؟

 

 

– بله بازی را دیدم و حمید استیلی هم برای پیروزی در این دیدار نذر مشهد داشت که به مشهد آمد و او را دیدم. امیدوارم این پیروزی مقدمه‌ای برای پیروزیهای بعدی پرسپولیس باشد چون بازیکنان خوبی دارند و از نظر نیروی انسانی پتانسیل بالایی دارند و می‌توانند خودشان را در جدول بالا بکشند.

 

*این پیروزی چه تأثیری روی پرسپولیس دارد؟

– پرسپولیس نیاز به 3 امتیاز داشت که گرفت و حالا دیگر تحت فشار نیست و می‌توانند با آرامش و اعتمادبه‌نفس بیشتری در بازیهای آینده کار کنند و اگر صبای قم را ببرند در جاده موفقیت گام خواهند برداشت و در گردونه رقابت قرار می‌گیرند.

 

*به نظر شما پرسپولیس مقابل فجرسپاسی عملکرد خوبی داشت؟

– به هر حال فجر در خانه خودش بازی می‌کرد و با توجه به نیروی جوانی، روی ضد حملات خیلی خوب کار می‌کردند. بردن فجر در شیراز برای هر تیمی مشکل است اما روی خلاقیت فردی علی کریمی توانستند در دقایق آخر گل بزنند و بازی را ببرند.

 

*خلاقیت فردی همیشه جواب می‌دهد؟

– بله، فوتبال یعنی حالت روحی، فیزیکی، تکنیک،‌ تاکتیک و خلاقیت بازیکن در کنار کار تیمی، درتیمهای بزرگ دنیا هم خلاقیت فردی هست که نتایج بازیها را عوض می‌کند. بازیکنان خلاق همواره می‌توانند نتیجه را عوض کنند.

 

*دیدار پرسپولیس و صبای قم را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

– همه مقدمات برای موفقیت پرسپولیس آماده است. الان هم تماشاگر به تیم اعتماد پیدا کرده و هم مربی به بازیکن و بازیکن به مربی اعتقاد دارد تا تیم نتیجه بگیرد و روی غلتک بیفتد.

 

*تغییرات مدیریتی در این پیروزی چه مقدار تأثیر داشت؟

– این تغییرات شوک مثبت برای تیم بود اما حبیب کاشانی هم خیلی برای پرسپولیس زحمت کشید. تغییرات مدیریتی اگر به زمین چمن منتقل شود خیلی مثمرثمر خواهد بود. پرسپولیس اگر مقابل صبا نتیجه بگیرد یعنی تغییرات به زمین چمن هم منتقل شده است.

 

*در مورد حضور علی پروین در پرسپولیس چه نظری دارید؟

– به نظر من خیلی مثمرثمر بوده و تأثیر خوبی داشته. علی پروین چکیده و اسطوره پرسپولیس است و این تیم را خوب می‌شناسد و می‌تواند از نقطه روحی روانی به تیم کمک کند. باید از تجربیات امثال پروین در پرسپولیس استفاده شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)