مرجع خبری پرسپولیس : مهدى مهدوى كيا هنوز هم يك پرسپوليسى است و از باخت اين تيم ناراحت مى شود و به خصوص اگر اين شكست در دربى تهران و مقابل رقيب سنتى رقم بخورد. او معتقد است نتيجه مساوى براى دربى ۶۹ عادلانه بود اما استقلال از فرصت هايش بهتر استفاده كرد و بازى را برد.

 

مهدی مهدوی کیا در خصوص دربی 69 اظهار داشت: بازى خوبى بود و پرسپوليس در ۱۵ دقيقه اول خوب كار كرد و به گل هم رسيد كه كمك داور آفسايد اعلام كرد. در ۱۵ دقيقه دوم استقلال خوب كار كرد و ۱۵ دقيقه پايانى نيمه اول بازى متعادل بود. نيمه دوم پرسپوليس خيلى بهتر كار كرد و توپ و ميدان را در اختيار داشت و فرصت هاى خوبى هم براى گلزنى داشت اما اين استقلال بود كه در لحظات آخر گل زد و بازى را برد. بدشانسى اين بود كه گل حريف در لحظات پايانى بود و جاى جبران براى پرسپوليس باقى نگذاشت.

 

وی در خصوص گل محمد نوری گفت :

 

كمك داور بايد در اين رابطه صحبت كند اما واقعيت اين است كه تشخيص آن صحنه خيلى سخت بود چون فاصله نورى و مدافعان حريف ميلى  مترى بود و در تصاوير تلويزيونى هم بارها و بارها صحنه تكرار شد تا كارشناسان نظر نهايى را بدهند. به هر حال همه جاى دنيا اين اتفاقات مى افتد و اشتباهات داورى هست و بايد به تصميم داور احترام گذاشت. كسى كه در اين بازى بزرگ قضاوت مى كند يا پرچم مى زند، سعى مى كند بهترين عملكرد را داشته باشد تا بهانه دست كسى ندهد. به نظر من بهترين كسى كه مى تواند در مورد آن صحنه صحبت كند، شخص كمك داور است.

 

وی در مورد نتیجه بازی گفت : فكر مى كنم مساوى عادلانه بود اما دربى همين است و هر كسى از فرصت ها بهتر استفاده كند، برنده مى شود. استقلال لحظه اى گل زد كه ديگر فرصت جبران هم براى پرسپوليس نبود و زمان بازى تمام شد.

 

مهدوی کیا در پایان در خصوص باخت تیم محبوبش گفت: من هم خيلى ناراحت شدم و واقعاً اذيت شدم كه تيم محبوبم در آخرين لحظات و در حالى كه در نيمه دوم تيم برتر ميدان بود، بازى بزرگ سال را از دست داد و شكست خورد اما در فوتبال اين چيزها هست و زندگى ادامه دارد و بايد به فكر بازى هاى آينده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)