پرسپولیس نیوز : کاپیتان پرسپولیس دیدار این تیم با ملوان را یک بازی تدارکاتی خوب برای رویارویی با سپاهان نامید.

مهدی مهدوی‌کیا درباره دیدار روز دوشنبه پرسپولیس برابر ملوان اظهار کرد: فکر می‌کنم یک بازی تدارکاتی خوب پیش از بازی با سپاهان است. دوست داریم رتبه ششمی خود را در جدول تثبیت کنیم و به همین خاطر بازی با ملوان را جدی می‌گیریم.

وی ادامه داد: در هفته‌های گذشته بازیکنان تیم با انگیزه بالایی تمرین کرده‌اند و من هم چند روزی است که با تیم در تمرین‌های گروهی شرکت می‌کنم. امیدواریم در بازی با ملوان یک نتیجه خوب بگیریم و برای بازی با سپاهان آماده شویم.

مهدوی‌کیا گفت: بازی با سپاهان مهمترین بازی فصل پرسپولیس است. متاسفانه در لیگ نتوانستیم نتایج لازم را به دست بیاوریم. تمام امیدمان به قهرمانی در جام حذفی است. در این بازی میزبان هستیم و با حضور هواداران می‌توانیم به نتیجه دلخواه برسیم. آخرین بازی رسمی من با پرسپولیس است و امیدوارم با خاطره خوبی برایم همراه باشد.

مهدوی‌کیا درباره احتمال خداحافظی‌اش در بازی پرسپولیس و هامبورگ، گفت: فعلا چیزی مشخص نیست. قرار است صحبت‌هایی در این زمینه انجام شود اما اجازه دهید بازی با سپاهان برگزار شود و بعد از آن به این مسائل هم فکر می‌کنیم.

کاپیتان سابق هامبورگ درباره نتایج خیره کننده نمایندگان آلمان در لیگ قهرمانان اروپا گفت: تا حدودی قابل پیش بینی بود که بارسلونا و رئال مادرید مقابل تیم‌های آلمانی کار سختی داشته باشند. آلمانی‌ها فوتبال زیبایی بازی کردند و با نظم و دوندگی بیشتر خود توانستند پیروز شوند. فوتبال آلمان همیشه با نظم بوده و حضور یک سری بازیکن تکنیکی مثل روبن و ریبری در بایرن و لواندوفسکی در دورتموند آنها را قدرتمندتر هم کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به نتایج عالی بایرن مونیخ در این فصل، گواردیولا سال آینده چه چیزی می‌تواند به این تیم اضافه کند، گفت: کار گواردیولا خیلی سخت شده است. جام حذفی که به احتمال فراوان به این تیم می‌رسد. در لیگ هم قهرمان شده‌اند و از الان هم فینالیست شدنشان در اروپا قطعی است. بنابراین گواردیولا در این تیم به یک معجزه نیاز دارد. حالا اگر این موضوع در کشور ما رخ می‌داد و یک مربی پیش از پایان فصل می‌فهمید که باشگاه با یک مربی دیگر قرارداد بسته، معلوم نبود چه اتفاقی می‌افتاد اما هاینکس وقتی فهمید جایش را به گواردیولا می‌دهد، با جدیت بیشتری کار کرد و تیمش را به این مرحله رساند.

مهدوی کیا ادامه داد: مسلما اهداف بایرن مونیخ از چیزی که می‌بینیم فراتر است. بایرن می‌خواهد سال‌ها در فوتبال اروپا پادشاهی کند. آنها بدون وارد کردن شیخ‌های عربی و آمریکایی‌های پولدار به تیم‌شان و با برنامه‌ریزی سعی در موفقیت دارند. گواردیولا می‌تواند به نظم و تاکتیک بایرن اضافه کند که در آن صورت فکر می‌کنم هیج تیمی دیگر حریف بایرن نخواهد بود و من فکر می‌کنم جام جهانی 2014 هم برای آلمان‌ها رقم خواهد خورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)