پرسپولیس نیوز : کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و همواره برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

مهدی مهدوی‌کیا بازیکن برتر اخلاق لیگ دوازدهم در حاشیه مراسم تقدیر از برترین‌های لیگ دوازدهم عنوان کرد: از تمام مسئولانی که این مراسم را تدارک دیدند تشکر می‌کنم. زحمت زیادی کشیدند و خوشحالم که در آخرین سال فعالیتم توانستم عنوان برترین بازیکن اخلاق را کسب کنم.

وی درباره آینده کاری خود گفت:‌ در حال حاضر در ایران هستم اما قطعاً به آلمان سفر خواهم کرد. قصد دارم که جشنواره از سنین 8 تا 12 سال را 20 شهریور برگزار کنم که امیدوارم به خوبی برگزار شود. به دنبال استعدادیابی هستم و امیدوارم این موضوع را از ایران به خوبی آغاز کنم.

 

وی با بیان اینکه خیلی خوشحال است در سال آخر فوتبالش چنین عنوانی را بدست آورده افزود: من سعی کرده ام رفتارم چه داخل و چه خارج از میدان خوب باشد و خیلی خوشحالم  از زمانی که فوتبالم تمام شده با نام نیک از مستطیل سبز جدا شدم.

مهدوی‌کیا در مورد پیشنهاد برای حضور در هیئت ‌مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: بسیار ممنون هستم اما هم‌اکنون مد نظر من این است که به تیم‌های پایه برسم و تجربیاتی که در اروپا کسب کردم به کودکان و افراد با استعداد منتقل کنم.

وی افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است و من فوتبال خود را مدیون این تیم هستم. از زمان کودکی این تیم را دوست داشتم و می‌خواهم که به آن کمک کنم. حالا باید ببینم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

 

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه همیشه مدیون پرسپولیس است افزود: من سالها در پرسپولیس بوده ام و دوست دارم همچنان در این تیم فعالیت کنم اما باید ببینم در آینده چه اتفاقی می افتد.

مهدوی‌کیا درباره حضور وحید هاشمیان در لیگ آلمان به عنوان مربی تصریح کرد: من یک ماه پیش با او صحبت کردم و امیدوارم که بتواند موفق باشد.

 

مهدوی کیا در پایان گفت: کارشناسان باید تشخیص دهند کاهش تعداد تیم های لیگ برتری به سود فوتبال ایران بوده است یا نه اما امیدوارم سال آینده هم شاهد لیگ خوبی باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)