خبرگزاری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اردوی کرج ثابت کرد که نداشتن اردو یکی از مشکلات ما در طول فصل بود.

مهدی مهدوی کیا درباره اردوی کردان کرج اظهار داشت: در کل اردوی بسیار خوبی را با توجه به اینکه در طول فصل اصلا اردویی نداشتیم در کرج برگزار کردیم و به نظرم این اردو در کل برای پرسپولیس مفید بود.

وی افزود: بچه‌ها در این اردو چند روزی دور همدیگر بودند و تمرینات صبح و بعد از ظهر بسیار خوبی انجام دادیم تا خود را برای بازی مقابل نفت که حساس است آماده کنیم.

وی در خصوص بازی دوستانه در نظر گرفته شده برای تیم نیز یاد آور شد: کاری نداریم که مقابل چه تیمی بازی کردیم، اما مشخص شد که واقعا تمرینات ما در کرج مفید بود چون فوتبال خوب و روانی را بازی کردیم. امیدوارم روز شنبه بازی قابل قبولی را مقابل نفت به نمایش بگذاریم. در کل به نظرم این اردو با توجه به اینکه در طول فصل اردویی نداشتیم به ما کمک زیادی می‌کند، این یکی از مشکلات ما بود که برطرف شد.

مهدوی کیا در پاسخ سوالی که شما هم مثل گل محمدی اعتقاد دارید که رابطه‌تان با سرمربی تیم برادرانه است، اظهار داشت: واقعا خنده‌ام می‌گیرد از برخی از صحبت‌ها، هیچ مشکلی نیست و همیشه این حرف و حدیث‌ها بوده است. پرسپولیس از همه چیز مهمتر و بزرگتر است. امیدوارم در هفته‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که باز هم به نیمکت نشینی در پرسپولیس افتخار می کنید، گفت: بله برای همه باعث افتخار است که در تیم بزرگ پرسپولیس که طرفداران میلیونی دارد، بازی کنند، هدف من فقط شاد کردن دل مردم است، شاید در این وسط صحبت‌هایی انجام شود اما از همه چیز مهمتر پرسپولیس بزرگ است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)