پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست نداشتم یک تعویض پرسپولیس در فینال جام حذفی به خاطر من از بین برود.

 مهدی مهدوی‌کیا در پایان دیدار پرسپولیس مقابل ملوان که با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید، گفت: با توجه به اینکه قوانین اجازه نمی‌داد در فینال جام حذفی پرسپولیس 4 تعویض انجام دهد و به خاطر اینکه دوست نداشتم یک تعویض پرسپولیس به خاطر من از بین برود، تصمیم گرفتیم قبل از شروع مسابقه مراسم خداحافظی من از فوتبال انجام شود.

وی در مورد اینکه هواداران دوست داشتند او در آخرین مسابقه‌ای که به میدان می‌رود به صورت کامل بازی کند، گفت: چند ماه است که بازی نکرده‌ام و همانطور که می‌دانید به علت فوت مادرم دو هفته در تمرینات پرسپولیس حضور نداشتم، دوست ندارم پرسپولیس به حاشیه برود و در همان زمان قبل از شروع بازی مراسم خداحافظی‌ام برگزار می‌شود.

 

مهدی مهدوی کیا گفت:مهم قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی است که امیدوارم حاصل شود.

وی درباره مراسم خداحافظی اش از فوتبال اظهار داشت:از باشگاه پرسپولیس ممنون هستم که تلاش خود را برای برگزاری مراسم خداحافظی من در فینال جام حذفی انجام دادند.

وی افزود:رویانیان زحمات زیادی کشید با این حال اگر شرایط برای برگزاری مراسم خداحافظی هم فراهم نشود مهم نیست و ناراحت نمی شوم.مهم قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی است که امیدوارم حاصل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)