پرسپولیس نیوز : دیوید یارولیم در دیداری نمادین به فوتبال خود خاتمه داد. او را در تیم منتخب هامبورگ، مهدوی‌کیا و هاشمیان همراهی می‌کردند.

به نقل از هامبورگ مورگن پست، دیوید یارولیم 37 ساله که در پست هافبک برای تیم ملی فوتبال چک و باشگاه هامبورگ بازی می‌کرد، در دیداری نمادین از فوتبال خداحافظی کرد.

در این دیدار نمادین و در تیم منتخب، بازیکنانی به قرار زیر حضور داشتند:

گاردیان، ریدینگ مایر، درابنی، روزنال، یوفالوسی، اتوبا، فوکال، اوگو، دامل، راینهارت، گراث، یانسن، تروکوفسکی، دال، فینچ، مهدوی‌کیا، باربارز، بینلیچ، کاردوسو، لسمن، مایر، هاشمیان، پتریک و بیستر حاضر بودند.

این بازیکن اهل جمهوری چک پس از این دیدار و در گفت‌و‌گوی مطبوعاتی در حالی که اشک بر چشمانش جاری و سخن گفتن برایش دشوار بود گفت: از همه سپاسگذارم. شخصیت ورزشی‌ام را مدیون دوستانم در میدان و دوستان دیگرم در کنار میدان هستم.

 

 ياروليم در اين بازي به يادماندني يك نيمه براي هامبورگ و يك نيمه را براي تيم رؤيايي اش به ميدان رفت كه در نهايت تيم رويايي موفق شد هفت بر پنج ستارگان هامبورگ را شكست دهد. از نكات قابل توجه اين ديدار استقبال چشمگير هواداران هامبورگ از بازيكنان ايراني تيمشان بود.

یارولیم که در مقابل 32 هزار نفر آخرین بازی عمر فوتبالی‌اش را اجرا کرد، بعد از 90 دقیقه، در کنار هوادارانش و همبازی‌های سابقش چون مهدوی‌کیا به رقص و پایکوبی پرداخت.

یارولیم که 10 فصل برای هامبورگ به میدان رفت، پیش از آن به مدت دو فصل برای اسلاویاپراگ و سه فصل هم در بایرن مونیخ توپ می‌زد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)