پرسپولیس نیوز : مدافع اسبق پرسپولیس گفت: میلانی‌ها از لحاظ بدنی آماده هستند اما ما چند صد کیلو و شاید باید گفت چند تن اضافه وزن داریم!

محمدرضا مهدوی در خصوص جو تمرینی تیم پیشکسوتان پرسپولیس گفت: جو عالی در این تیم حاکم است و شاید با میلیاردها تومان هم نمی‌شد این همه پیشکسوت را دور هم جمع کرد و از حضور آنها لذت برد. خود من دلم خیلی برای دوستانم تنگ شده بود و خوشحالم که بچه‌های قدیمی را یک بار دیگر دور هم می‌بینم. صحبت‌های علی پروین روی ما خیلی تاثیر داشت. او گفت که یک بار دیگر دور هم باشیم و کینه‌ها و ناراحتی‌ها را کنار بگذاریم.

مدافع اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود او استقلالی‌ است، ادامه داد: فکر کنم در این زمینه سوءتفاهم و سوءتعبیری به وجود آمده چرا که من اولین بازی‌هایم را برای پرسپولیس انجام دادم که حتی مهدی مهدوی‌کیا هم با من همبازی بود. بعد از آن ناصر حجازی من را به استقلال برد. سپس بلژیک رفتم و بعد از آن به سپاهان و سپس پرسپولیس بازگشتم. بنابراین من یاغی نیستم.

وی ادامه داد: الان هم پرسپولیسی‌ هستم چون پیراهن این تیم را بر تن دارم و یاد گرفته‌ام که پیراهن هر تیم که تنم هست با همه توانم برایش بازی کنم.

مهدوی در خصوص اینکه او چندی پیش در تیم پشکسوتان استقلال هم بازی کرده، افزود: اشتباه نکنید آن تیم پیشکسوتان استقلال نبود بلکه تیم یاران مرحوم ناصر حجازی بود که من، بهزاد داداش‌زاده و مهدی هاشمی‌نسب در آن بازی می‌کردیم. البته باید دید دوستان دوست دارند ما را وصل به چه تیمی بکنند. من با سپاهان قهرمان ایران شدم اما هیچ تیمی من را نخواست حتی سپاهان که علی پروین دستور داد با این تیم قرارداد سفید ببندم و من هم با پرسپولیس سفید امضا کردم.

مدافع اسبق پرسپولیس در مورد بازی این بازی مقابل پیشکسوتان میلان هم گفت: خیلی خوشحالم که تیم میلان به تهران می‌آید. کار بزرگی است که آقای رویانیان آن را انجام داده است. دیدن خیلی از بازیکنان میلان برای خیلی از آدم‌ها و تیم‌های فوتبال آرزوست که آقای رویانیان این آرزو را محقق کرده است. حضور مالدینی، باره‌سی، پانکارو، کاستاکورتا و … یک آرزوی دست نیافتنی بود که خوشبختانه پرسپولیس آن را محقق کرده است. به نظرم ارتباط با این تیم ایتالیایی می‌تواند برای فوتبال ایران خوب باشد چرا که رابطه‌ها را صمیمانه می‌کند.

مهدوی در خصوص آمادگی پیشکسوتان پرسپولیس برای این بازی ادامه داد: ما آماده نیستیم اما آنها از هر نظر آماده هستند چرا که کانون پیشکسوتان دارند و هر چند وقت یک بار دور هم جمع می‌شوند و بازی می‌کنند اما ما از این شرایط بی‌بهره‌ایم چرا که به پیشکسوت در فوتبال ایران ارزش گذاشته نمی‌شود.

وی افزود: البته امیدوارم با صحبت‌هایی که علی پروین انجام داده یک بار دیگر اتحاد بین پیشکسوتان به وجود بیاید و باز هم دور هم جمع شویم و نگذاریم که این جمع از هم بپاشد. پروین به همه گفته که حتی اگر کسی نامش از بازی با میلان خط خورد هم باید در شب اردو حاضر باشد. علی‌آقا پرچم پیشکسوتان را همیشه بالا نگه می‌دارد.

مهدوی در پایان گفت: میلانی‌ها از لحاظ بدنی آماده هستند اما ما چند صد کیلو و شاید باید گفت چند تن اضافه وزن داریم!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)