مرجع خبری پرسپولیس : در حاشیه مراسم قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 مجری یک برنامه تلویزیونی از مهدوی کیا به عنوان یکی از خوش تیپ ترین جوان های قاره کهن نام برد.

 

مهدی مهدوی کیا که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا تصور نمی کردند برای مراسم خود را به کوالالامپور برساند، وقتی روی سن برای دقایقی فرصت حرف زدن پیدا کرد، این جملات را به زبان آورد:

 

«من خیلی بازیکن خوش شانسی بودم. دو بار شانس حضور در جام جهانی را به دست آوردم که این آرزوی هر بازیکنی است. من برای تمام تیم هایی که به این مرحله رسیده اند، آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم به خواسته های که دارند برسند.»

 

البته قبل از این حرف های مهدی نیز، مجری مراسم خیلی حرف های جالبی به زبان آورد: «امروز دو تا از معروفترین اسطوره ها و خوش تیپ ترین جوانان آسیا را در مراسم داریم. یعنی مهدوی کیا و ایناموتو.»

 

وقتی کاپیتان پرسپولیس قبل از شروع مراسم قرعه کشی با کی روش رودرو شد، لبخند زنان گفت: «امیدوارم برای تیم ملی خوش شانس باشم.»

 

بعد از مراسم هم وقتی دوباره مقابل هم قرار گرفتند، مهدی با خنده گفت: «فکر کنم تا آنجا که به من ربط داشت، قرعه های خوبی برداشتم. آقای کروش، تیم های سخت را من برنداشتم، کار دیگران بود!»

 

سرمربی تیم ملی هم لبخندزنان به مهدی پاسخ داد: «به هر حال قرعه ساده که نداریم. من زیاد به نام تیم ها نگاه نمی کنم. می توانیم به جام جهانی برویم.»

 

مهدی هم در آخر این جملات را گفت: «خلاصه ببخشید، سخت ها کار من نبود.» سرمربی تیم ملی هم که از این حرف مهدی خنده اش گرفته بود، شکم مهدوی کیا را فشار داد و دو تایی با خنده از محل متواری شدند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)