مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتبال داماش گیلان گفت: از قبل پیش بینی می کردم هواداران پرسپولیس در ورزشگاه دایی را تشویق کنند.

 

مهدی مهدوی کیا در خصوص تساوی داماش در هفته اول رقابت های لیگ گفت: متاسفانه شرایط آب و هوایی در رشت مساعد نبود و حتی خود مردم رشت می گفتند این گرما و رطوبت بی سابقه است.

مهدوی کیا ادامه داد: خوشبختانه استادیوم پر شده بود و مردم رشت حمایت پر شوری از ما داشتند، فکر می کنم با این شرایط داماش آینده خوبی در لیگ خواهد داشت.

 

مهدوی کیا در خصوص بازی داماش با استقلال در ورزشگاه آزادی گفت: بازیکنان ما به بازی های پرتماشاگر عادت دارند و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت. مطمئن باشید برای کسب هر سه امتیاز وارد زمین می شویم.

 

مهدوی کیا در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل ملوان در ورزشگاه آزادی گفت: متاسفانه بازی را ندیدم چون تقریبا با بازی داماش همزمان بود اما در هفته اول لیگ به صورت طبیعی نتایج غیرقابل پیش بینی است.

 

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص تشویق شدن دایی در ورزشگاه آزادی گفت: این مسائل قابل پیش بینی بود، به هر حال پرسپولیس پرتماشاگرترین تیم ایران است، مربیگری در این تیم سخت است و فقط برای استیلی آرزوی موفقیت می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)